آپدیت اندروید ۷.۱.۲ برای نوکیا ۶ منتشر شد + بسته امنیتی ماه اکتبر

عصر کالا- آپدیت اندروید ۷.۱.۲ برای نوکیا ۶ (Nokia ۶) منتشر شد. این بروزرسانی گوشی نوکیا را به نسخه جدید اندروید نوقا ارتقا داده و تغییراتی در آن ایجاد کرده است.

آپدیت اندروید ۷.۱.۲ برای نوکیا ۶ منتشر شد + بسته امنیتی ماه اکتبر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اوایل سال جاری میلادی بود که کمپانی فنلاندی HMD، گوشی نوکیا 6 را با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا معرفی کرد. چند ماه پس از آن، اندروید 7.1.1 نوقا نیز به این موبایل میان‌رده راه یافت و حالا اندروید 7.1.2 برای نوکیا 6 در برخی بازارهای جهانی منتشر شده است.

    بروزرسانی نوکیا 6 همچنین شامل بسته امنیتی ماه اکتبر اندروید بوده که باعث پایداری سیستمی و پیشرفت‌هایی در رابط کاربری می‌شود. بهبود دوربین پس از نصب اندروید 7.1.2 برای نوکیا 6 از قابلیت‌های این آپدیت بوده که از سوی برخی کاربران نیز گزارش شده است.
    پیش از این، کمپانی اچ ام دی گلوبال تایید کرده بود که گوشی های اخیر این شرکت سازنده، آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت خواهند کرد. اگرچه صحبت‌هایی مبنی بر آنلاک‌نشدن بوت‌لودر این محصولات اندرویدی به گوش رسید، اما پس از آن، خبر آنلاک‌شدن بوت‌لودر گوشی های نوکیا یکی پس از دیگری تایید شد.

    آپدیت اندروید 7.1.2 برای نوکیا 6 در حال حاضر مخصوص مدل شماره TA-1021 بوده که به صورت OTA و با حجم 664.5 مگابایت منتشر شده است. این بسته بروزرسانی اندروید فعلا در کشورهایی مانند سری‌لانکا و هلند در دسترس قرار دارد. انتظار می‌رود کاربران دیگر نقاط جهان نیز به زودی بتوانند گوشی محبوب خود را به نسخه جدید اندروید 7 نوقا ارتقا دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر