به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ پاییز عرضه می‌شود

عصر کالا- مایکروسافت در ماه می گذشته از عرضه نسخه‌ای به روزشده از ویندوز ۱۰ به نام "Fall Creators Update" خبر داده بود و حالا زمان دقیق تر عرضه آن مشخص شده است.

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ پاییز عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از نئووین، اگر چه این نام نشان می داد که قرار است به روزرسانی ویندوز 10 در پاییز صورت بگیرد، اما در همان زمان اعلام شد که بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نسخه به روزشده ویندوز 10 در سپتامبر 2017 در دسترس قرار می گیرد که مصادف با شهریور ماه است.

    حال مایکروسافت می گوید که این به روزرسانی در سراسر جهان در یک زمان و با یک نام صورت نمی گیرد. به روزرسانی یاد شده در برخی نقاط دنیا Autumn Creators Update نام گرفته است.

    این شرکت در سایت های محلی خود در برخی کشورها مانند انگلیس، عنوان Autumn Creators Update را بی سروصدا جایگزین کرده است. تغییر یاد شده در سایت های محلی مایکروسافت در استرالیا، نیوزلند و هند هم اعمال شده است.

    نسخه به روزشده ویندوز 10 در پاییز نسخه 1709 نام خواهد گرفت و حاوی برخی به روزرسانی ها در حوزه امنیت، تسهیل دسترسی، ارتقای ابزار مدیریت Autopilot  و در نهایت تسهیل بازیابی حساب کاربری از طریق صفحه قفل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر