برای علاقمندان بازی عرضه شد؛

موبایل مخصوص بازی های رایانه ای با دستگاه خنک کننده

عصر کالا- به زودی موبایلی برای بازی های رایانه ای عرضه می شود که یک دستگاه خنک کننده جداشونده دارد. این دستگاه نمایشگری ۶ اینچی آمولد و باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد.

موبایل مخصوص بازی های رایانه ای با دستگاه خنک کننده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، موبایل ROG Phone متعلق به شرکت ایسوس از 26 مهرماه در سراسر آمریکا با قیمت 899 و 1099 دلار عرضه می شود.

    این موبایل یک تلفن هوشمند بازی محور است که ویژگی های خارق العاده ای دارد. ROG Phone مجهز به تراشه اسنپ دراگون 845 و کارت گرافیکی Adreno630 است که برای بازی های رایانه ای ارتقا یافته است.

    دستگاه مذکور نمایشگر 6 اینچی آمولد با وضوح 2160 در 1080 پیکسل، RAM  هشت گیگابایتی، حافظه ذخیره 128و512 گیگابایتی دارد. همچنین پشت ROG Phone دو دوربین 12 و 8  و جلوی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

    باتری دستگاه نیز 4 هزار میلی آمپری است. ROG Phone همچنین یک خنک کننده جدا شونده Aero Active دارد که با پورت USB-C به کنار موبایل متصل می شود.

    این درحالی است که ایسوس تصمیم دارد در سه ماهه چهارم 2018 میلادی طیفی از اکسسوری های مربوط به بازی های رایانه عرضه کند، از جمله Mobile Sesktop Dock که موبایل را به یک مانتیور 4K و ماوس و کیبورد متصل می کند.

    قیمت این اکسسوری 229.99 دلار است. اکسسوری دیگر  Twin View Dock با قیمت 399.99 دلاری است که موبایل را به یک نمایشگر 6 اینچی متصل می کند.

    قیمت ROG Phone با حافظه 512 گیگابایتی 1099 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر