روتر وای فای ایسوس Blue Cave با تاکید بر ویژگی‌های امنیتی معرفی شد

عصر کالا- روتر وای فای ایسوس Blue Cave ظاهر خاصی داشته و به عنوان مهمترین قابلیت آن باید به استفاده از تکنولوژی های روز روترهای وایرلس برای تامین امنیت شبکه خانگی اشاره کرد.

روتر وای فای ایسوس Blue Cave با تاکید بر ویژگی‌های امنیتی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ایسوس بعد از مدت‌ها طراحی مودم‌هایی شبیه به عنکبوت، این بار تصمیم گرفت تا در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 محصولی شبیه‌تر به ذائقه انسان‌ها معرفی کند. روتر وای فای ایسوس Blue Cave فاقد آنتن بوده و به عنوان مهمترین قابلیت‌ آن باید به حفاظت هوشمندانه از شبکه خانگی اشاره کرد. این روتر وای فای ایسوس از عملیات دو باند کلاس AC2600 پشتیبانی کرده و از جدیدترین چیپست وای فای توسعه یافته به دست شرکت اینتل قدرت می‌گیرد.
    در وسط روتر وای فای ایسوس Blue Cave یک روزنه تقریبا بزرگ وجود دارد

    برای تامین امنیت این روتر وایرلس ایسوس از راهکارهای شرکت امنیتی Trend Micro استفاده شده است. با استفاده از روتر Blue Cave امنیت تمامی دستگاه‌های هوشمند متصل در خانه تامین شده و اطلاعات تمامی اعضا درگیر در اینترنت اشیا ایمن باقی می‌مانند. به جز قابلیت‌های کاربردی این محصول، بیشترین چیزی که ما را تحت تاثیر خود قرار داده، روزنه قرار گرفته در میانه دستگاه است که رنگ آبی ملایم آن چشم هر کاربری را به خود خیره خواهد کرد.

    اگرچه در بیشتر روترهای وای فای خانگی رفته رفته شاهد پشتیبانی از شبکه‌بندی مش هستیم، اما در روتر وای فای ایسوس Blue Cave به منظور کنترل هوشمند تنها به ارائه یک اپلیکیشن موبایل به همراه کنترل کاربر گرانول کفایت شده است. پشتیبانی از IFTTT از دیگر قابلیت‌های این محصول جدید است. هنوز درباره زمان عرضه و قیمت این محصول اظهار نظری نشده است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد محدوده قیمت آن 180 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر