نوکیا ۲ اقتصادی همراه با دستیار دیجیتالی گوگل رسما معرفی شد

عصر کالا- همانطور که انتظار می رفت شرکت HMD امروز بالاخره تلفن هوشمند نوکیا ۲ را رسما معرفی کرد. دستگاه از یک نمایشگر اچ دی ۵ اینچی بهره می گیرد و توان پردازشی اش از طریق چیپست اسنپدراگون ۲۱۲ کوالکام تامین می گردد.

نوکیا ۲ اقتصادی همراه با دستیار دیجیتالی گوگل رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، HMD به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی برای نوکیا 2 بسنده کرده و گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری با آن را هم به یک دوربین 5 مگاپیکسلی واگذار کرده است.

    یک باتری بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که طبق ادعای شرکت سازنده می تواند تا دو روز انرژی مورد نیاز آن را تامین نماید.

    این موبایل اقتصادی همانطور که احتمالا انتظار دارید تنها یک گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی اش هم به 8 گیگابایت خلاصه می شود. گفتنی است جدیدترین موبایل برند نوکیا همراه با اندروید نوقا از جعبه خارج می شود و طبق وعده کمپانی سازنده، اوریو نیز به زودی در اختیار آن قرار می گیرد. علاقمندان به خرید این موبایل می توانند از میان سه آپشن رنگی مسی، مشکی و سفید یکی را به انتخاب خود برگزینند.

    اضافه کنیم که موبایل نوکیا 2 همراه با دستیار گوگل ارائه می گردد و آنطور که HMD گفته به همین خاطر نخستین موبایل اقتصادی بهره مند از این امکان لقب می گیرد.

    تلفن هوشمند مورد بحث اواسط آبان ماه با قیمت 99 یورو به بازار اروپا عرضه می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر