در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷:

سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی

عصر کالا- نوکیا در سه ماهه منتهی به سال ۲۰۱۸، در فروش گوشی های هوشمند، شرکت های سونی، اچ تی سی و گوگل را پشت سر گذاشت.

سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،گزارشی از Counterpoint نشان می‌دهد که HMD Global در سه ماهه منتهی به سال 2018 ، 4.4 میلیون گوشی هوشمند فروخته و شرکت های سونی، اچ تی سی، OnePlus و گوگل را پشت سر گذاشته است. نوکیا همچنین در صدر بازار Featurephone ها قرار دارد.

    4.4 میلیون دستگاه فروخته شده توسط نوکیا این شرکت را در رتبه 11 ام شرکت ها(در زمینه سهم بازار) قرار داده است. این بدان معنی است که نوکیا در سه ماهه آخر 2017 فروش بیشتری از برخی مارک های معروف بازار داشته است. برخی از کمپانی هایی که فروش کمتری از نوکیا داشته اند عبارت اند از : گوگل، اچ تی سی، سونی، آلکاتل، لنوو، وان پلاس

    تحلیلگر Counterpoint در یکی از توییت های خود اعلام کرده است که نوکیا در انگلستان در رتبه سوم فروش قرار دارد و در میان پنج فروشنده برتر در کشور های روسیه، ویتنام و بسیاری از بازارهای خاورمیانه است. این پیشرفت بسیار خوبی برای نوکیا محسوب می شود.

    نه تنها گوشی‌های هوشمند بلکه فروش Featurephone های نوکیا نیز پیشرفت خوبی داشته است. طبق گزارش دیگری از Counterpoint این شرکت با فروش 20.7 میلیونی پرچمدار این بخش شده است. علاوه بر این نوکیا با 5 درصد سهم بازار (گوشی های هوشمند و Featurephone) در مجموع در رتبه ششم سهم بازار قرار گرفته است.

    گفتنی است؛ Featurephone ها گوشی هایی هستند که برخی قابلیت های گوشی های هوشمند مانند وصل شدن به اینترنت و پخش موسیقی را دارا هستند اما همه ی ویژگی آن ها را ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر