گوشی موتو زد پلی ۲ همراه با چندین موتو مود جدید معرفی شد

عصر کالا- موتو زد پلی ۲ (Moto Z Play ۲) همراه با یک نمایشگر ۵.۵ اینچی، اسنپدراگون ۶۲۶ و پشتیبانی از موتو مودها معرفی شد.

گوشی موتو زد پلی ۲ همراه با چندین موتو مود جدید معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جیرو؛ پس از ماه‌ها شایعه، سرانجام گوشی موتو زد پلی 2 معرفی شد. این گوشی جدید تغییرات جدیدی را در بخش طراحی، سخت افزار داخلی، دوربین و همچنین باتری خود نسبت به نسل پیشینش دیده است. در کنار این گوشی حتی موتو مودهای جدیدی نیز توسط موتورولا رونمایی شد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

    موتو زد 2 پلی شبیه به مدل اصلی خود است، اما برخی جزئیات نظیر قرارگیری اسکنر اثر انگشن بر روی قاب جلو و همچنین خطوط آنتنی که در امتداد لبه پشتی قاب قرار گرفته، بازطراحی شده است. مهم‌تر از همه، این گوشی حدود 1 میلی‌متر باریک‌تر از نسل پیشین خود شده است. درحالی که گوشی با همان ابعاد و اندازه به چشم می‌خورد، موتورولا به شما اطمینان می‌دهد که موتو مودها همچنان بر روی این گوشی نیز قابل استفاده خواهند بود. این گوشی همچنین در برابر نشت آب توسط یک پوشش نانو مقاوم شده است.

    نسل جدید موتو زد پلی از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی IPS LCD برخوردار است. در زیر قاب آن نیز یک چیپست بهبود یافته اسنپدراگون 626 و رم انتخابی 3 یا 4 گیگابایت قرار دارد. بسته به انتخابتان به ترتیب حافظه 32 یا 64 گیگابایتی را در اختیار خواهید داشت که البته هر دو از کارت های حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از وای فای 802.11n دوکاناله، بلوتوث 4.2، A-GPS/GLONASS، ان اف سی، درگاه USB نوع C و یک جک هدفون از دیگر مشخصات موتو زد پلی 2 است.
    در قسمت پشتی گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel و دیافراگم f/1.7 قراردارد که قادر به ضبط ویدیوها با وضوح 4K است. به نظر می‌رسد این دوربین دقیقا شبیه به دوربین به کار رفته بر روی گوشی موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) باشد. بر روی قاب جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید گسترده تعبیه شده است.
    موتو زد 2 پلی با تمامی موتو مودهای معرفی شد در سال گذشته نظیر Hasselblad True Zoom، JBL SoundBoost، Mophie Juice Pack و Incipio Offgrid سازگار است. اما موتورولا در کنار رونمایی از این گوشی به معرفی چند موتو جدید و جذاب نیز پرداخته است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

    در میان موتو مودهای تازه معرفی شده، Moto GamePad قرار دارد که گوشی شما را همراه با جوی استیک آنالوگ دوگانه و کنترل D-pad به یک کنسول بازی دستی تبدیل می‌کند. این موتو مود به خودی خود حاو یک باتری 1.035 میلی‌آمپرساعتی داخلی نیز هست.

    موتو مود بعدی، Moto TurboPower Pack نام دارد. آن حاوی یک باتری 3.400 میلی‌آمپر ساعتی بوده و می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را شارژ کند.

    دومین نسل از موتو مود بلندگوی جی بی ال نیز توسط موتورولا رونمایی شد که بر روی قاب پشتی گوشی شما همراه با یک پایه نگهدارنده و یک باتری داخلی 1.000 میلی‌آمپر ساعتی 2 اسپیکر استریو 3W را حمل خواهد کرد. این موتو مود همچنین ضد آب است.

    در انتها موتورولا از استایل شل های مختلفی رونمایی کرد که همگی از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند. این موتو مودها در اصل، قاب های پشتی با طرح‌های مختلف هستند که می‌توانید با استفاده از پدهای شارژ بی سیم Qi و OMA آن‌ها را به صورت بی سیم شارژ کنید.
    موتو زد 2 پلی از امروز در برزیل به فروش می‌رسد و آغاز فروش جهانی آن نیز از اواخر ماه جاری میلادی خواهد بود. همچنین فروش جهانی موتو مودهای جدید موتورولا از تابستان آغاز می‌شود. قیمت استایل شل‌ها 39.99 دلار و سایر موتو مودها نیز 80 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر