لب تاپی با کیفیت و قیمت مناسب

عصر کالا- لپ‌تاپ‌های سری X‌ ایسوس به نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

لب تاپی با کیفیت و قیمت مناسب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصاد ایران آنلاین،  این محصولات معمولا با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشند. یکی از این محصولات «X541NC» بوده که مثل مدل‌های قبلی تماما از پلاستیک ساخته شده است؛ اما کیفیت و استحکام آن حس بدنه‌ای آلومینیومی را القا می‌کند و با وجود ضخامت بدنه‌ی تقریبا زیاد 27میلی‌متری، تنها 2 کیلوگرم وزن دارد؛ به همین دلیل برای جابه‌جایی مداوم گزینه‌ی مناسبی است.

    از صفحه‌نمایش 15.6 اینچ و پنل TFT با کیفیت HD و روکش براق در ساخت آن استفاده شده است. بلندگوهای این محصول از سری SonicMaster است که می‌توان تجربه‌ی صدایی باکیفیت و واضح را از آن انتظار داشت. کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پد لمسی یک‌تکه با حساسیت بالا و امکان استفاده از فرمان‌های لمسی، باعث شده این محصول ابزاری ایدئال برای انجام تمام کارهای روزمره باشد. رابط‌های کاربری و پورت‌ها هم از تنوع خوبی برخوردارند و علاوه‌بر پورت‌های معمولی مثل LAN ،VGA ،USB 3.0 ،USB 2.0‌ یک پورت جدید USB Type-C Gen 1 هم دارد که درحال‌حاضر روی لپ‌تاپ‌های میان‌رده، کمتر دیده می‌شود.

    این مدل مجهز به پردازنده‌ی مرکزی Intel Pentium N4200، پردازشگر گرافیکی GeForce 810M با دو گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی و تاحدی مالتی‌مدیا مناسب است. درمجموع لپ‌تاپ X541NC ایسوس را می‌توان محصولی با طراحی عالی و شیک و با امکانات قابل‌قبول دانست که برای انجام امور روزمره در محیط کار یا خانه گزینه‌ی بسیار خوبی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر