رئیس انجمن فروشندگان تلفن همراه:

قیمت موبایل ارزان شد

ارزانی موبایل ادامه‌دار است

عصر کالا- رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه کشور از کاهش قیمت تلفن همراه خبر داد و ‌گفت: این روزها سیاست مدیران بانکی کشور ثبات قیمت دلار است از این رو انتظار می‌رود که کاهش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار ادامه‌دار باشد.

قیمت موبایل ارزان شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از تجارت نیوز، رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه کشور در پاسخ به این پرسش که آیا با کاهش قیمت دلار قیمت موبایل نیز ارزان خواهد شد یا خیر؟ گفت: قیمت موبایل رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد. چنانچه قیمت دلار ارزان شود؛ قیمت موبایل نیز ارزان خواهد شد. هر چند که این روزها سیاست مدیران بانکی کشور ثبات قیمت دلار است از این رو انتظار می‌رود که کاهش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار ادامه‌دار باشد.

    افشار فروتن لاریجانی افزود: با توجه به کاهش نرخ ارز بازار موبایل نیز نسبت به این رفتارها واکنش نشان داده است و قیمت گوشی‌های تلفن همراه روند نزولی شدن را طی می‌کند؛ این در حالی است که با کاهش نرخ ارز تقاضا برای خرید موبایل نیز کاهش یافته است.
    مطالعه بیشتر:
    گوشی موبایل ارزان می‌شود؟

    او درباره وضعیت بازار موبایل اظهار کرد: چنانچه قیمت دلار افزایش یابد تقاضی برای خرید تلفن همراه و خدمات الکترونیکی اوج می‌گیرد. این درحالی است که هر چه به سمت ثبات قیمت‌ها پیش رویم تقاضا نیز کاهش می‌یابد. با توجه به سیاست‌های اخیر مدیران پولی کشور تقاضا در بازار موبایل به طور چشم‌گیری کاهش یافته چرا که خریدار در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها است. از این رو افراد برای خرید موبایل با احتیاط بیشتری در بازار قدم بر می‌دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر