یک نوکیا ۳۳۱۰ فوق ارزان؛ موبایل ۱۲ دلاری کمپانی هندی Darago

عصر کالا- تولیدکنندگانی که در زمینه ساخت تلفن های همراه کلون (یا به عبارتی کپی برابر اصل) فعال هستند، همیشه ما رو شگفت زده کرده اند. برخی اوقات آنها می توانند موبایلی را تنها با استناد بر تصاویر مات و بی کیفیت فاش شده به مرحله تولید انبوه برسانند. حال خبر می رسد که یکی از این کمپانی ها کلونی را از موبایل ۵۰ دلاری نوکیا ۳۳۱۰ معرفی و روانه بازار کرده است.

یک نوکیا ۳۳۱۰ فوق ارزان؛ موبایل ۱۲ دلاری کمپانی هندی Darago
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، بر اساس اطلاعات دریافت شده، شرکت هندی «Darago» هم اکنون مدل کپی نوکیا 3310 را با قیمت 12 دلاری تولید می کند که از نظر ظاهری تقریباً با مدل اصلی یکسان است. اما تفاوت ها زمانی مشخص می شوند که شما به نمایشگر افتضاح مدل کلون نگاه بیندازید.
    گفتنی است در حالی که 3310 اصلی از صفحه نمایشی 2.4 اینچی بهره مند بوده که نسبت به قیمت کیفیت بسیار خوبی را به ارمغان آورده است، نمایشگر مدل کلون تولید شده توسط «Darago» تنها 1.77 اینچ بوده و به نظر می رسد که فناوری آن مربوط به موبایل های سال 2007 یا پیش از آن است.
    همچنین دیگر تفاوت های سخت افزاری مدل اصلی با نسخه کلون به مقدار حافظه رم و دوربین آنها باز می گردد. نوکیا 3310 تولید شده توسط HMD دارای 16 مگابایت رم و دوربین 2 مگاپیکسلی است در حالی که مدل کپی ساخته شده به دست کمپانی هندی از دوربین 0.3 مگاپیکسلی برخوردار است و تنها 1 مگابایت حافظه رم دارد.
    خوشبختانه باید گفت که مدل تولید شده توسط کمپانی هندی مزین به نام «Darago» بوده و از این رو سودجویان نخواهند توانست آن را به جای نوکیا 3310 اصلی در اختیار کاربران قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر