موبایل های میان رده Vivo X۹s و X۹s Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

عصر کالا- مپانی Vivo به تازگی از دو موبایل X۹s و X۹s Plus در کشور چین رونمایی کرده که از مدت ها پیش، اخبار و شایعاتی درباره شان شنیده می شد.

موبایل های میان رده Vivo X۹s و X۹s Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»، این دو دستگاه اگرچه از منظر طراحی، تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند، اما برخی از مشخصات سخت افزاری آنها با یکدیگر فرق دارد و می تواند مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

    Vivo X9s به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 مجهز شده و 4 گیگابایت حافظه رم را به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر می گذارد. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 653 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و باتری 3320 میلی آمپر ساعتی هم سوخت رسانی را به دستگاه را برعهده دارد.

    از طرف دیگر، Vivo X9s Plus نیز رزولوشن 1080p را مقابل دیدگان قرار می دهد اما نمایشگر آن اندکی از عضو دیگر این خانواده بزرگ تر بوده و به 5.85 اینچی می رسد. به جز چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 653 و باتری 4015 میلی آمپر ساعتی، سایر مشخصات مدل پلاس تفاوتی با X9s ندارد.

    شاید یکی از مهم ترین ویژگی های خانواده X9s، دوربین سلفی دوگانه باشد که روی هر دو موبایل تعبیه شده. این دوربین به سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش پشتی دستگاه هم می توان دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی را یافت. پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE و اندروید 7.1 نوقا هم از دیگر مشخصات X9s و X9s Plus به حساب می آیند.

    Vivo X9 Plus قرار است از فردا با قیمت 440 دلار در دسترس قرار گیرد و مدل کوچکتر X9s با یک هفته تاخیر و قیمت 396 دلار روانه بازار می شود. گفتنی است که هر دو موبایل در رنگ های طلایی، مشکی مات و زرگلد عرضه می گردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر