بهترین هندزفری‌های بلوتوثی ۲۰۱۷

عصر کالا- اگر به دنبال خرید یک هندزفری بوده باشید می‌دانید که مدل‌های گوناگونی از این گجت در بازار وجود دارد و این مسئله می‌تواند به سر‌درگمی مشتری منجر شود، اما جایی برای نگرانی نیست چون ما در این مطلب به معرفی بهترین و به روز‌ترین هندزفری‌های بازار خواهیم پرداخت.

بهترین هندزفری‌های بلوتوثی ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، در اختیار داشتن یک هندزفری می‌تواند سهولت بیشتری را به تجربه کاربر از برقراری تماس‌های تلفنی ببخشد؛ گاهی در وضعیت مناسبی برای نگه‌‌ داشتن گوشی در کنار گوشمان نیستیم، گاهی سرمان خیلی شلوغ است و در حال انجام دادن چند کار به صورت هم‌زمان هستیم، برخی اوقات در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستیم و اگر در شرایط عادی هم باشیم می‌دانید که در دست داشتن گوشی به منظور انجام مکالمه‌های طولانی‌‌مدت تلفنی می‌تواند دست شما را به شدت خسته کند.

    اگر شما هم تجربه مشابهی را داشته‌اید و بنا به شرایط خاص کاری و زندگی‌تان نیاز به استفاده از یک هندزفری دارید این مطلب برای کمک به شما در انتخاب یک گجت مناسب نوشته شده‌است.

    1- Jabra Motion

    وزن: 17.5 گرم   عمر باتری: 7 ساعت   برد:10 متر   فناوریNFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 4

    •    نقاط قوت

    1- طراحی زیبا

    2- عمر باتری طولانی

    •    نقاط ضعف

    1- قیمت بالا

    2- کیفیت صدا می‌توانست بهتر باشد
     

    هندزفری مدل Motion شرکت Jabra می‌تواند به خوبی از پس تماس‌های تلفنی طولانی‌‌مدت شما بر‌آید، صدای خروجی گجت بی‌نقص نیست اما می‌تواند کاربر را راضی نگه دارد و با وجود فناوری حذف صدا‌های مزاحم محیط می‌توانید در محیط‌های شلوغ نیز روی آن حساب کنید.

    نصب و راه‌اندازی Jabra Motion به سادگی انجام می‌گیرد و عمر باتری 7 ساعته آن شما را از شارژ مکرر باتری آن بی‌نیاز خواهد‌کرد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید این مدل حتما آن را بر روی گوش خود نصب و امتحان کنید، شرکت سازنده به منظور راحتی کاربر این هندزفری را به صورت قابل تنظیم ساخته تا بر روی گوش افراد مختلف نصب شود اما برخی از افراد به هنگام نصب آن خیلی راحت نیستند.

    2- Plantronics Voyager Legend

    وزن: 18 گرم   عمر باتری: 7 ساعت   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 4

    •    نقاط قوت

    1- راحتی کاربر به هنگام نصب

    2- دارای Caller ID

    •    نقاط ضعف

    1- قدیمی بودن
     

    مدتی از آغاز عرضه هندفری مدل Voyager Legend شرکت Plantronics می‌گذرد و با اینکه این مدل از جدید‌ترین مدل‌های موجود در بازار نیست اما قطعا هنوز یکی از بهترین‌هاست.

    تمرکز طراحی در این مدل بر روی راحتی کاربر بوده و در نتیجه می‌توانید بدون داشتن احساس خستگی ساعت‌ها آن را بر روی گوش خود نگه دارید، این هندزفری با دقت زیادی بر روی گوشتان نصب می‌شود و نگرانی‌ای از بابت افتادن آن بر روی زمین نخواهید داشت.

    یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این مدل آن است که به هنگام استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دست ندارید، وقتی تماسی ورودی داشته باشید هندزفری نام و یا شماره تلفن شخص تماس گیرنده را برایتان می خواند سپس در صورت تمایل و با گفتن کلمه "Answer” می‌توانید به سادگی به تماس پاسخ دهید؛ علاوه بر این پشتیبانی این مدل از فناوری حذف صداهای مزاحم محیط کارایی آن در محیط‌های شلوغ را تضمین می کند و به لطف وجود میکروفون چند‌گانه در آن کیفیت صدای خروجی شما در حین تماس بی‌نقص خواهد بود.

    3- Plantronics Voyager Edge

    وزن: 9.07 گرم   عمر باتری: 6 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 4

    •    نقاط قوت

    1- وزن کم

    2- پشتیبانی از فرمان‌های صوتی

    •    نقاط ضعف

    1- عمر باتری می‌توانست بیشتر باشد
     

    این مدل دومین هندزفری شرکت Plantronics است که در لیست بهترین هندزفری‌های ما جا می‌گیرد و البته آخرین هم نخواهد بود که نشان دهنده مهارت زیاد این شرکت در تولید هندزفری‌ها است.

    هدف اصلی شرکت سازنده در طراحی این مدل ساختن یک هندزفری کوچک و جمع و جور بوده است، البته نگذارید جثه آن شما را فریب دهد چون فناوری زیادی در تولید Voyager Edge به کار رفته که می تواند کارایی بی‌نقصی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

    این هندزفری واقعا هوشمند است و یکی از نمود‌های هوشمندی آن را می‌توانید به هنگام نصب آن بر روی گوشتان متوجه شوید، Voyager Edge در هر لحظه می داند که شما آن را بر روی گوش خود نصب کرده‌ اید و یا خیر، برای مثال وقتی تماسی ورودی دارید قبل از پاسخ دادن هندزفری را بر روی گوشتان نصب کنید، در این شرایط گجت خود به خود فعال شده و به تماس ورودی تان می‌پردازد.

    این هندزفری از فرمان‌های صوتی گوناگونی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا با آسودگی خاطر از آن استفاده کنید و فناوری NFC موجود در آن نصب و راه‌اندازی اولیه را در چند ثانیه میسر ساخته است.

    4- Jawbone Era

    وزن: 10.3 گرم   عمر باتری: 5.5 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 2.1

    •    نقاط قوت

    1- فوق‌العاده کوچک و ظریف

    2- وزن کم

    •    نقاط ضعف

    1- عمر باتری می‌توانست بیشتر باشد

    2- قدیمی بودن
     

    این هندزفری کوچک‌ترین مدلی است که در بین لیست بهترین هندزفری‌های ما قرار می‌گیرد و اگر به هر دلیلی دوست ندارید هندزفری بزرگی را بر روی گوش خود نصب کنید قطعا Jawbone Era بهترین انتخاب شما خواهد بود.

    این هندزفری به خوبی بر روی گوش کاربر نصب می شود پس نباید نگران افتادن آن بر روی زمین باشید و حتی می‌توان به هنگام دویدن و ورزش کردن هم از آن استفاده کرد.

    فناوری NoiseAssassin این مدل باعث می شود که هندزفری بتواند از روی ارتعاشات پوست بین صدای شما و نیز صدای محیط تمایز قائل شود، در نتیجه Jawbone Era می‌تواند صدای محیط را به طور کامل از مکالمه شما حذف کند و کیفیت جالب توجهی را به شما ارائه دهد؛ عمر کم باتری تنها ضعفی است که می‌توان برای این مدل در نظر گرفت.

    5- Plantronics Marque 2

    وزن: 7.08 گرم   عمر باتری: 7 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 3

    •    نقاط قوت

    1- قیمت مناسب

    2- ویژگی‌های کاربردی

    •    نقاط ضغف

    1- کیفیت صدا می‌توانست بهتر باشد

    2- وجود ضعف در حذف صدا‌های مزاحم محیط
     

    از شاخص‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به جثه کوچک و راحتی کاربر به هنگام نصب اشاره کرد و کاربرانی که به دلیل مسائل کاری مجبورند در طول روز چندین مکالمه تلفنی طولانی را داشته باشند از عمر باتری 7 ساعته آن راضی خواهند بود.

    Plantronics Marque 2 با بسیاری از نرم افزا‌‌های ناوبری سازگار شده و از آنها پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این شما می‌توانید به طور همزمان آن را به دو گوشی هوشمند مختلف متصل کنید، البته باید بدانید که فناوری حذف صدا‌های مزاحم محیط در این مدل خیلی خوب عمل نمی‌کند و شاید به هنگام مکالمه در محیط‌های پر سر و صدا کمی کلافه شوید.

    6- Plantronics M55

    وزن: 8 گرم   عمر باتری: 11 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 3

    •    نقاط قوت

    1- قیمت مناسب

    2- عمر طولانی باتری

    •    نقاط ضعف

    1- طراحی ظاهری نه چندان زیبا

    2- برخی از ویژگی‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی فقط در کشور آمریکا کار می‌کنند
     

    Plantronics M55 هندزفری‌ای ارزان‌قیمت است که عملکردی بیشتر از انتظار شما را به نمایش می‌گذارد؛ کیفیت ساخت آن چنگی به دل نمی‌زند اما کاربر به هنگام نصب آن احساس راحتی می‌کند و پشتیبانی این مدل از فرمان‌های صوتی متعدد باعث می شود که بتوانید بدون دخالت دست از آن استفاده کنید.

    کیفیت صدای ورودی رضایت‌بخش است و فناوری حذف صدای‌های مزاحم محیط نیز باعث شده که مخاطب شما هم در شنیدن صدایتان مشکلی نداشته باشد.

    جالب‌ترین ویژگی موجود در این مدل فناوری DeepSleep موجود در آن است؛ بر پایه این ویژگی وقتی هندزفری به مدت 90 دقیقه از گوشی هوشمند شما دور شود (بیشتر از برد 10 متری‌اش) به طور اتوماتیک وارد حالت آماده‌باش شده تا مصرف باتری اش به حداقل برسد و به محض اینکه گوشی تان در محدوده برد هندزفری قرار بگیرد Plantronics M55 به طور خودکار فعال شده و به کار خود ادامه می‌دهد.

    7-Jabra Wave

    وزن: 13.3 گرم   عمر باتری: 8 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 3

    •    نقاط قوت

    1- عمر طولانی باتری

    2- راحتی کاربر به هنگام نصب

    •    نقاط ضعف

    1- جثه بزرگ

    2- قدیمی بودن
     

    با وجود عمر باتری 8 ساعته Jabra Wave می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که در طول روز مکالمه های متعدد و طولانی‌مدت دارند علاوه بر این صدای خروجی این هندزفری قابل قبول است و به لطف پشتیبانی اش از فناوری حذف صدا‌های مزاحم محیط مخاطب شما مشکلی در شنیدن صدایتان نخواهد داشت، از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی اشاره کرد و تنها ضعف آن در ظرافت کم و بزرگ بودن بدنه آن خلاصه می‌شود.

    8-Jabra Supreme UC

    وزن: 18 گرم   عمر باتری: 6 ساعت   برد: 10 متر   فناوری NFC: ندارد   مشخصات بلوتوث: نسخه 3

    •    نقاط قوت

    1- کیفیت صدای فوق‌ العاده

    2- ویژگی‌های کاربردی متنوع

    •    نقاط ضعف

    1- برای گوش دادن به موسیقی مناسب نیست

    2- قیمت گران
     

    هندزفری مدل Supreme UC شرکت Jabra یک هدست همه فن‌حریف است، این مدل قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی و یک کامپیوتر را دارد که با فشار دادن دکمه قطع تماس آن به مدت 2 ثانیه می‌توانید بین دستگاه‌های متصل به آن یکی را انتخاب کنید، کیفیت صدا بی‌نقص است و به لطف استفاده از چرم مصنوعی در ساخت نگه دارنده سمعکی آن (قسمتی که پشت گوش قرار می‌گیرد) می‌توانید بدون احساس خستگی آن را ساعت‌ها بر روی گوش خود نگه دارید، البته هنگامی که بر روی گوشتان قرار دارد باید از انجام حرکت‌های ناگهانی و فعالیت ورزشی پرهیز کنید چون وزن این مدل زیاد است و خیلی محکم روی گوش نصب نمی‌شود و در نتیجه افتادن آن از روی گوشتان به هنگام حرکت‌های ناگهانی خیلی بعید نیست.

    این مدل از فرمان‌های صوتی متعددی پشتیبانی می‌کند که آن را به یک هندزفری همه فن حریف بدل کرده است البته با در نظر گرفتن قیمت بالای آن انتظاری کمتر از این هم از آن نمی‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر