مادربرد ASUS ROG STRIX X۳۹۹-E Gaming فراتر از یک حرفه ای

عصر کالا- ایسوس که برای مادربردهای X۲۹۹ اینتلی سنگ تمام گذاشته است، به تازگی تصاویری از یک پرچمدار با نام ASUS ROG STRIX X۳۹۹-E Gaming را منتشر کرده است که دل هواداران را برده است!

مادربرد ASUS ROG STRIX X۳۹۹-E Gaming فراتر از یک حرفه ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، این مادربرد بر اساس چیپست X399، میزبان پردازنده های Threadripper است. FanXpert با سنسورهای متعدد در این مادربرد تکرار شده است. 8 اسلات رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت، در هر دو سوی پردازنده تعبیه شده است. اسلات حافظه SSD M.2 به وسیله یک هیت سینک، از گلوگاه حرارتی محافظت می گردد. همچنین مهندسان ایسوس محل نصب M.2 را نزدیک به تهویه گرهای سخت افزارهای نصب شده بر روی اسلات های PCIe طراحی کرده اند. این مادربرد مجهز به رابط U.2 است که می توان سالید های SATA را نیز به این رابط متصل نمود.

    ASUS ROG STRIX X399-E Gaming مادربردی با قابلیت های اورکلاک و افزایش فرکانس است که به مانند همیشه این امکان را برای کاربران آماتور و حرفه ای دسته بندی کرده است؛ همچنین یک نمایشگر دیجیتالی دو خطی نیز در انتهای مادربرد تعبیه شده است. 4 اسلات توسعه PCI Express 3.0 بر روی موجود است که از فناوری های SLI و CrossFire پشتیبانی کرده و جالب است بدانید که خطوط SSD NVME نیز به طور مستقیم به پردازنده متصل هستند و برخی از اسلات های توسعه نیز از همین وضعیت بهره می برند. این اسلات ها به فناوری SafeSlot مجهز هستند که مقاومت آنها را در برابر خمیدگی و دفرمه شدن در هنگام استفاده از کارت گرافیک های سنگین، تضمین می کند. علاوه بر شبکه گیگابیتی LAN، کاربران یه یک ماژول ارتباط بدون سیم WLAN 2x2 802.11ac نیز دسترسی خواهند داشت. برای اتصال تجهیزات جانبی پر سرعت، کاربران به رابط USB 3.1 Gen 2 با پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه مجهز هستند. این پورت با رابط های Type-A و نوع C در دسترس هستند. به لطف هدرهای موجود، به طور کلی 8 رابط USB 3.1 Gen 1 نیز در اختیار شما خواهند بود. در نهایت باید بگوییم که مادربرد ASUS ROG STRIX X399-E Gaming دارای دنیایی از امکانات ایسوس است که البته تا کنون اشاره ای به تمامی آنها نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر