بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی

عصر کالا- کارشناسان به تازگی فهرستی از بهترین محصولات و گجت‌های هوشمندی را که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین معرفی شده‌اند، منتشر کرده‌اند.

بهترین‌های روز دنیای تکنولوژی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، نمایشگاه علم و فناوری ایفا 2019 که از تاریخ ششم تا یازدهم سپتامبر سال جاری میلادی در شهر برلین، پایتخت آلمان درحال برگزاری است، میزبان رونمایی و معرفی محصولات مربوط به تکنولوژی و گجت‌های هوشمند جدیدی است که از سوی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده محصولات فناوری توسعه یافته است.

    بر اساس گزارشی که در وب سایت pcmag آمده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با بررسی محصولات مختلف به معرفی بهترین محصولات و گجت های هوشمندی که در نمایشگاه ایفا 2019 برلین معرفی و رونمایی شده است، پرداخته  اند که در زیر به آنها اشاره شده است:

    بهترین تلویزیون

    بهترین تلویزیونی که در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری ایفا 2019 برلین معرفی شده است، تلویزیون 55 اینچی Q900 8K است.

    بهترین اسپیکر هوشمند

    عنوان بهترین اسپیکر هوشمندی که در جریان برگزاری این نمایشگاه معرفی شد، سونوس Move است که نخستین گجت سیار مجهز به باتری، بلوتوث دار توسعه داده شده توسط این شرکت به شمار می رود و نظر خیل عظیمی از کارشناسان را به خود جلب کرده است.

    بهترین ساعت هوشمند

    عنوان بهترین ساعت هوشمندی که در ایفا 2019 رونمایی شد به Garmin Venu اختصاص یافته است.

    بهترین گوشی هوشمند

    بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، عنوان بهترین گوشی هوشمند معرفی شده در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2019 به G8X ThinQ اختصاص گرفته است.

    بهترین مانیتور

    عنوان بهترین مانیتور رونمایی و معرفی شده در نمایشگاه ایفا 2019 نیز به ProArt PA32UCG تعلق گرفته است.

    بهترین گجت خانگی هوشمند

    بسیاری از کارشناسان بر این باورند که  Smart Display 7 بهترین گجت خانگی هوشمند محسوب می شود.

    بهتری ردیاب سلامتی و تناسب اندام

    عنوان بهترین گجت هوشمند ردیاب سلامتی و تناسب اندام نیز که در این نمایشگاه معرفی شده است، به  VivoWatch SP تعلق گرفته است.

    بهترین حافظه هارد خارجی

    کارشناسان بر این باورند که بهترین حافظه هارد خارجی در نمایشگاه ایفا 2019، WD Black P50 Game Drive SSD بود که توانست نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به خود جلب کند.

    بهترین رایانه گیمینگ

    بسیاری از شرکت های تولیدکننده رایانه های گیمینگ و مخصوص بازی هر ساله به منظور جلب نظر کاربران و علاقمندان به بازی های رایانه ای محصولات جدیدی را در نمایشگاههای مختلف معرفی می کنند که به عقیده کارشناسان، عنوان بهترین رایانه گیمینگ به Razer Blade Stealth (GTX 1650) اختصاص یافته است.

    بهترین لپ تاپ

    بهترین رایانه همراه شخصی یا لپ تاپ معرفی شده در ایفا 2019 نیز  ProArt StudioBook One اعلام شده است.

    بهترین تبلت

    عنوان بهترین تبلت معرفی شده در این نمایشگاه نیز به Yoga Smart Tab اختصاص پیدا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر