راهکار ساده برای مقابله با قفل کردن تبلت و موبایل

عصر کالا- اگر صفحات لمسی تبلت و موبایل های شما هنگ می کند و دیگر پاسخ نمی دهد با راهکارهایی ساده می توانید این مشکل را حل کنید.

راهکار ساده برای مقابله با قفل کردن تبلت و موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ کمتر کسی پیدا می شود که حتی یک بار هم با مشکل عدم پاسخگویی صفحات لمسی و هنگ کردن و فریز شدن آنها مواجه نشده باشد، این مشکل برای تمامی تاچ پدها وجود دارد از موبایل گرفته تا دیگر وسایل لمسی حتی در آشپزخانه!

    برای رفع این مشکل و راه اندازی مجدد راهکارهای بسیار ساده ای وجود دارد که در ادامه آن ها را برای شما خواهیم گفت، البته این روش های را تنها بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها می توانید انجام دهید.

    راه کار ساده و رایج اولیه ری استارت کردن موبایلتان است، این کار با درصد بالایی مشکل پیش آمده را رفع می کند، فقط باید 10 ثانیه دکمه پاور تلفن یا تبلت خود را بفشارید و پس از چند دقیقه کوتاه آن را مجدد را روشن نمایید اگر مشکل حل نشده احتمالا باید به سراغ نرم افزارهایی که موجب شده اند تلفن شما دچار مشکل شود بروید.

    اگر دکمه پاور هم کارایی خود را از دست داده بود و شما نتوانستید تلفن خود را خاموش کنید پیشنهاد می شود سیم کارت، کارت حافظه و باتری خود را از تلفن خارج سازید و مجدد برای راه اندازی تلفن خود تلاش کنید.

    همچنین اگر از کیس های هوشمند برای تلفن همراه یا تبلت خود استفاده می کنید در این حالت بهتر است آن را کنار بگذارید زیرا قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار، نقص عملکرد در سیستم شما را به همراه دارد، پس از کنار کذاشتن این کیس بهتر است مجدد تلفن خود را ری استارت کنید.

    در شرایطی که به مشکل برخورد کرده اید هارد ریست ها هم می توانند به کمک شما بیایند، به سایت hardreset.info بروید و با یافتن مدل گوشی هوشمند یا تبلت خود طبق دستورالعمل سایت سیستم خود را ری بوت کنید.

    راهکار پایانی ضربه زدن بر روی صفحه نمایش است که البته امکان دارد به دلیل تکرار به دستگاه شما آسیب وارد کند اما ممکن است جواب هم دهد، برای این کار توصیه می شود ابتدا ضد خش استفاده شده بر روی سفحه نمایشگر را جدا کرده و بعد این کار را انجام دهید تا صفحه راحت تر اثر انگشت شما را دریافت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر