نوکیا ۲ به طور مستقیم به اندروید ۸.۱ به‌روز خواهد شد

عصر کالا- شرکت فنلاندی نوکیا مدتی پیش تایید کرد که HMD، برنامه ای جهانی برای به روز رسانی تمامی تلفن های هوشمند برند نوکیا به اندروید ۸ اوریو است.

نوکیا ۲ به طور مستقیم به اندروید ۸.۱ به‌روز خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فنلاندی نوکیا مدتی پیش تایید کرد که HMD، برنامه ای جهانی برای به روز رسانی تمامی تلفن های هوشمند برند نوکیا به اندروید 8 اوریو است. تلفن هوشمند نوکیا 8 در حال حاضر به روز رسانی را دریافت کرده است، در حالیکه نوکیا 5 و 6 اکنون از نسخه آزمایشی بتا استفاده می کنند.

    این شرکت در اهداف خود به فکر به روز رسانی نوکیا 2 و 3 به اندروید 8 اوریو نیز بوده است. با وجود این، ممکن است بر روی کاغذ هر دو دستگاه نوکیا 2 و 3 از نظر سخت افزاری مشکلی با تجهیز شدن به به روز رسانی جدید نداشته باشند اما در اجرا با برخی مشکلات رو به رو می‌شوند. برای رفع این مشکل نیز شرکت گوگل به تازگی Android Go (نسخه سبک سیستم عامل اندروید) را منتشر کرده است، با این وجود حداقل یکی از این دستگاه ها با اوریو هیچ مشکلی نخواهد داشت.

    به گفته HMD، نوکیا 2 به طور مستقیم به اندروید 8.1 اوریو به‌روز خواهد شد. از آنجا که این نسخه از سیستم عامل اندروید شامل بسیاری از پیشرفت های مدیریت Android Go اعلام شده توسط گوگل می باشد، می تواند عملکرد تلفن هوشمند نوکیا 2 را افزایش دهد.

    بدیهی است به روز رسانی برای نوکیا 2 و 3 به زودی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا HMD Global احتمالا می خواهد در ابتدا نسخه نهایی اندروید اوریو را برای دو گوشی دیگر خود یعنی نوکیا 5 و 6 منتشر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر