لپ تاپ Surface و Surface Pro مایکروسافت در سرتاسر دنیا عرضه شدند

عصر کالا- مایکروسافت اخیراً از محصولات سخت افزاری جدید خود رونمایی کرده که شامل لپ تاپ Surface و Surface Pro است.

لپ تاپ Surface و Surface Pro مایکروسافت در سرتاسر دنیا عرضه شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، مشتریان علاقه مند به این دستگاه ها در خارج از آمریکا نیز مدت ها منتظر فرصتی برای کار با این دستگاه ها بودند که بالاخره انتظارها به پایان رسید و مایکروسافت خبر توزیع لپ تاپ های Surface و Surface Pro در سرتاسر نقاط دنیا منتشر کرد.

    مایکروسافت لپ تاپ Surface را اخیراً رونمایی کرده است. این دستگاه برای خود شرکت است که مجهز به سیستم عامل Windows 10 S است. این سیستم عامل آخرین نسخه از ویندوز 10 مایکروسافت است که بازارهایی را مورد هدف قرار داده که سیستم عامل Chrome OS در حال حاضر حرف اول را در آنها می زند.
    مایکروسافت بالاخره این لپ تاپ را در استرالیا، نیوزیلند، اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورک، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان عرضه کرد. قیمت این دستگاه در آمریکا 999 دلار در نظر گرفته شده است.

    مشتریان باید به خاطر داشته باشند مایکروسافت تنها نسخه Core i5 این نوت بوک را در حال حاضر توزیع کرده است. شرکت نسخه دارای پردازنده Core i7 را هم معرفی کرده اما این نسخه تا فصل تابستان موجود نخواهد بود.
    همچنین مایکروسافت Surface Pro جدید را در استرالیا، نیوزیلند، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورک، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان و انگلستان عرضه کرده که قیمت آن در آمریکا 799 دلار است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر