هندزآن تبلت مایکروسافت سرفیس پرو مدل ۲۰۱۷

عصر کالا- تبلت سرفیس پرو جدید مایکروسافت نام ۵ به خود نگرفته اما از ۱۵ ژوئن به قیمت ۷۹۹ دلار به بالا برای فروش عرضه می‌شود.

هندزآن تبلت مایکروسافت سرفیس پرو مدل ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، سرفیس پرو جدید قطعاً بهتر از آی پد پرو اپل است که به گفته «رایان دی» مدیر ارتباطات سرفیسِ مایکروسافت، برای کاربرانی ساخته‌شده است که آی پد پرو داشته‌اند اما بسته کامل آفیس روی آن در کنار اپلیکیشن های ضروری، کاربر جدید را از داشتن محصولات اپل بی‌نیاز می‌سازد.

    اپل سعی کرد با آی پد پرو 12.9 اینچی جایگزینی برای لپ‌تاپ بسازد اما هرگز این اتفاق نیفتاد و به همین خاطر مک بوک پرو را به‌سوی محصول برتر خود سوق داد.

    دیزاین کیبورد در سری جدید برای تایپ عالی است منتها جنس میکروفیبر موسوم به Alcantara چنگی به دل نمی‌زند درحالی‌که اغلب کیبوردها از جنس فلز بوده و بادوام بودن آن را تضمین می‌کند.

    همچنین قیمت 150 دلاری برای کیبورد جدید در 4 رنگ مختلف به‌صورت جداگانه انصافاً زور دارد.

    درحالی‌که سرفیس پرو 4 از نسل ششم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد، سرفیس پرو جدید 2017 از نسل هفتم استفاده می کندکه 50 درصد به عمر باتری افزوده و با آن می‌توان 13.5 ساعت ویدئو تماشا کرد. (در سرفیس پرو 9 ساعت بود)

    پردازنده کبی لیک هنوز اط فناوری 14 نانومتری استفاده می‌کند اما پرفورمنس آن از نسل ششم بالاتر است.

    نمایشگر 12.3 اینچی سرفیس پرو 2017 رزولوشنی معادل 2736 در 1824 پیکسل دارد که بهترین رنگ و شفافیت را در نوع خود برای این سایز از اسکرین به ارمغان آورده است.

    با استفاده از هینچ جدید می‌توان سرفیس پرو جدید را در حالت Studio Mode قرارداد و قلم جدید به قیمت 99 دلار می‌تواند به ادیت توسط کاربر کمک فراوانی کند.

    یکی از نسخه‌های سرفیس پرو 2017 سیم‌کارت خور است (مانند آی پد) و کاربر می‌تواند اتصال دیتا روی آن داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر