مینی‌تبلت تاشوی مایکروسافت ۲۰۱۸ می‌آید

عصر کالا- مایکروسافت در حال توسعه مینی‌تبلتی است که در جیب جا می‌شود؛ در حالی که نمایشگر تاشو دارد و این شاید همان سرفیس فونی باشد که مدتها از آن به صورت غیر رسمی صحبت شده است.

مینی‌تبلت تاشوی مایکروسافت ۲۰۱۸ می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، پانوس پانای مدیر بخش سرفیس مایکروسافت بارها از عرضه محصولی متفاوت صحبت کرده که بتواند بازار را تکان دهد و اینک کارشناسان معتقدند میتی تبلتی که این کمپانی در حال توسعه آن بوده و 2018 رونمایی می‌شود؛ همان چیزی است که مدتها از آن صحبت شده است.

    این مینی‌تبلت نوعی فبلت سیم‌کارت‌خور بوده که قابلیت مکالمه هم به کاربر می‌دهد و تقریبا با قرار دادن ویندوز 10 روی آن (از نوع دسکتاپ) تمام نیازهای یک کاربر ویندوزی را مرتفع می‌سازد و همان چیزی است که پیش‌تر به نام سرفیس‌فون معروف شده بود اما هرگز رونمایی نشد.

    تیمی که روی پروژه اندرومدا کار می‌کند از سخت افزار جدید در بخش سرفیس پرده برداشته است که دو اسکرین جدا از هم داشته که در هم قفل شده و یک اسکرین را تشکیل می‌دهد و به همین خاطر مینی‌تبلت تاشو نام گرفته است.

    از آنجایی که محصولات سرفیس بیشتر از تعریف معمول‌شان، کارآیی دارند؛ بنابراین مینی تبلت تاشو می‌تواند نوعی لپ‌تاپ حرفه‌ای نیز تلقی شود که با آن می‌توان تلفن هم زد و از لحاظ فنی گوشی هم محسوب می‌شود.

    همچنین با داشتن قلم، نوعی مینی سرفیس خواهد بود تا کاربران بیزینس با آن احساس راحتی کنند و اپلیکیشن‌های سنگین را در حال حرکت باز کرده و اجرا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر