مایکروسافت office برای سیستم عامل Windows Store منتشر شد

عصر کالا- اخیراً مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را با نام Windows ۱۰ S منتشرکرده است. این نسخه در واقع نسخه ساده تری از ویندوز ۱۰ است که قادر به اجرای اپلیکیشن های ویندوزی تمام صفحه است که در Windows Store موجود است.

مایکروسافت office برای سیستم عامل Windows Store منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، مایکروسافت بالاخره مجموعه کاربردی آفیس را بر روی Windows Store منتشر کرد. در حال حاضر تمامی اپلیکیشن های آفیس از طریق فروشگاه آنلاین قابل دانلود هستند.
    این اولین باری نیست که مجموعه آفیس بر روی Windows Store فهرست شده است. اما با این حال این اولین باری است که مایکروسافت به کاربران این امکان را داده تا اپلیکیشن ها را مستقیماً از Windows Store دانلود وبه روزرسانی کنند.
    این کار بخشی از اقدام شرکت برای توسعه بیشتر دسترسی سیستم عامل های دسکتاپی به بازارهایی است که در غیر این صورت در قبضه کروم بوک ها قرار خواهد گرفت. اولین نسخه از نوت بوک های ویندوز 10 S مخصوص دانش آموزان و سازمان های تجاری عرضه شده است.

    این شرکت در مقاله پشتیبان اشاره کرده نسخه آفیس که در Windows Store قرار گرفته دارای محدودیت هایی است و کاربران تنها می توانند از اپلیکیشن های Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access و Publisher را استفاده کنند.
    به علاوه، اپلیکیشن OneNote در این نسخه از آفیس در Windows Store وجود ندارد اما کاربران می توانند اپلیکیشن UWP موجود را نصب کنند. تمامی اپلیکیشن های موبایلی وجود در دستگاه های دارای سیستم عامل Windows 10 S نیز کار می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر