مایکروسافت از لپ تاپ ۱۵ اینچی رونمایی می کند

عصر کالا- پیش بینی می شود مایکروسافت طی مراسمی در ۲ اکتبر از «سرفیس لپ تاپ۳» با نمایشگر ۱۵ اینچی رونمایی کند.

مایکروسافت از لپ تاپ ۱۵ اینچی رونمایی می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، مایکروسافت قرار است در 2 اکتبر طی مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند. در همین راستا کارشناسان پیش بینی می کنند در این مراسم از  دستگاه «سرفیس لپ تاپ3» نیز رونمایی شود. به همین دلیل جزئیاتی از این رایانه در فضای آنلاین منتشر شده است.

    طبق گزارش وب سایت Winfuture.de ،نسخه جدید سری سرفیس لپ تاپ نمایشگری 15 اینچی خواهد داشت. این در حالی است که نسخه های پیشین این دستگاه با نمایشگر 13.5 اینچی رونمایی شده بودند. البته یک نسخه از«سرفیس لپ تاپ3» نیز  با نمایشگر 13.5 اینچی عرضه خواهد شد.

    با این وجود نمایشگر بزرگتر به معنای آن نیست که مایکروسافت تغییرات زیادی در سری «سرفیس لپ تاپ» ایجاد کرده است. طبق گزارش این وب سایت آلمانی نسخه 15 اینچی«سرفیس لپ تاپ3» با پردازشگر AMD Ryzen عرضه می شود.

    تاکنون  مشخص شده از 3 نسخه از «سرفیس لپ تاپ3»  15 اینچی رونمایی می شود اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه نسخه ای از تراشه Ryzen در آن به کار می رود. کارشناسان تخمین می زنند  احتمالا از تراشه های سری Ryzen3000  در آنها استفاده می شود. همچنین تخمین زده می شود در نسخه 15 اینچی از نمایشگری با وضوح4K استفاده شود. علاوه بر آن کارشناسان معتقدند این دستگاه مجهز به پورت یو اس بی سی خواهد بود.

    البته هیچ اشاره ای به استفاده از پردازشگر های AMD در نسخه 13.5 اینچی این دستگاه نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر