قیمت Xbox One S پیش از رونمایی پروژه اسکورپیو کاهش یافت

عصر کالا- مایکروسافت قصد دارد به زودی در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی ۲۰۱۷ از ایکس باکس پروژه اسکورپیو رونمایی کند. این شرکت برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید کنسول جدید پروژه اسکورپیو، قیمت سری Xbox One S را پیش از رونمایی از کنسول جدید کاهش داد.

قیمت Xbox One S پیش از رونمایی پروژه اسکورپیو کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، مایکروسافت در توییتر اعلام کرد فقط تا زمان رونمایی از کنسول ایکس باکس پروژه اسکورپیو قصد دارد قیمت کنسول‌های Xbox One S و بسته‌های الحاقی آن را تا 50 دلار تخفیف دهد.
    البته مایکروسافت هنوز تائید نکرده که این کاهش قیمت همیشگی خواهد بود و یا اینکه این یک طرح تشویقی با زمان محدود است که پس از گذشت مدت زمان خاصی به پایان خواهد رسید. به زودی اخباری درباره این موضوع خواهیم شنید. مایکرو سافت همچنین اعلام کرده بسته الحاقی 500 گیگابایتی Xbox One S Battlefield 1 و بسته Forza Horizon 3 یک ترابایتی Xbox One S نیز با تخفیف 50 دلاری به فروش خواهد رسید.

    بنابراین مشتریان می‌توانند بسته‌های 500 گیگابایتی و یک ترابایتی را به ترتیب با قیمت 249 و 299 دلار خریداری کنند. شرکت تاکید کرده تنها بسته‌های مذکور شامل این تخفیف قیمت خواهند بود. به زودی خواهید فهمید این کاهش قیمت تا چه مدتی ادامه خواهد داشت. به هر حال این خبر خوبی برای افرادی است که قصد خرید این کنسول را دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر