هوش‌مصنوعی سرعت ویندوز ۱۰ را افزایش می‌دهد

عصر کالا- مایکروسافت با استفاده از هوش‌مصنوعی سرعت ویندوز ۱۰ را بهبود بخشید.

هوش‌مصنوعی سرعت ویندوز ۱۰ را افزایش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, با توسعه و افزایش به کارگیری هوش‌‎مصنوعی در زمینه‌های مختلف مانند معرفی پروژه‌های جدید شگفت‌انگیز با استفاده از هوش‌مصنوعی از قبیل پیش‌بینی قهرمانی برزیل در جام‌جهانی روسیه و تشخیص حرکت در پشت دیوار، مایکروسافت تصمیم به افزایش سرعت سیستم عامل ویندوز 10 در به‌روزرسانی  جدید آن گرفت.

    در حال حاضر با توجه به گسترش حوزه‌های به کارگیری هوش‌مصنوعی، علاقه و توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری به سمت اپلیکیشن‌های دارای هوش‌مصنوعی در زمینه‌های گوناگون از قبیل اپلیکیشن مخصوص عابران پیاده برای سفر‌های درون‌شهری و برون‌شهری، جذب شده است.

    مایکروسافت اعلام کرده است: رضایت عمومی بالاتر، کاهش حجم تماس‌های پشتیبانی و افزایش سرعت عملکرد ویندوز 10 از مزایای ویندوز به‌روزرسانی شده جدید همراه با هوش‌مصنوعی است. مایکروسافت هوش‌مصنوعی را به نحوی آموزش داد تا با جمع‌آوری اطلاعات انواع مختلفی از ویندوز 10 آن‌ها در به‌روزرسانی جدید ویندوز استفاده کند. مایکروسافت علاوه بر ارتقاء تجربه قبلی خود با استفاده از هوش‌مصنوعی، توانسته است 250 میلیون دستگاه را در کمتر از نصف زمان به‌روزرسانی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر