تبلت جدید HP Elite x۲ ۱۰۱۲ G۲ به یک پردازنده سریع‌تر و قیمت بالاتر مجهز شده است

عصر کالا- تا یک ماه آینده نسخه جدیدی از تبلت Elite x۲ توسط Hewlett-Packard در قالب HP Elite x۲ ۱۰۱۲ G۲ رونمایی شد که مجهز به یک پردازنده سریع، یک صفحه نمایشی با وضوح تصویر بالا و قابلیت‌های مخصوص رایانه‌های تجاری است.

تبلت جدید HP Elite x۲ ۱۰۱۲ G۲ به یک پردازنده سریع‌تر و قیمت بالاتر مجهز شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، زمانی که این تبلت جدید رونمایی شد انتظار می‌رفت قیمت آن از 1099 دلار شروع شود. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با یک قاب مجهز به یک پایه نگهدارنده و یک صفحه کلید جداشدنی است.
    از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌توان به پورت‌های USB 3.1 Type-C و USB 3.0 Type-A اشاره کرد و همچنین صفحه نمایش آن وضوح تصویری 2736 x 1824 پیکسلی دارد. باطری 47 وات بر ساعت این دستگاه در کاربردهای معمولی می‌تواند تنها با یکبار شارژ به مدت ده ساعت متوالی دوام بیاورد. همچنین فن آوری شارژ سریع باعث شده باطری تنها در عرض سی دقیقه به شارژ 50 درصدی برسد.

    قابلیت‌های رده بالای این تبلت شامل حسگر تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی، دوربین IR سازگار با Windows Hello در جلوی گوشی و چهار اسپیکر جلویی است. برای اطلاع از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر