ساعت هوشمند Garmin Quatix ۵ Marine GPS معرفی شد

عصر کالا- شرکت گارمین یکی دیگر از ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. ساعت هوشمند Garmin Quatix ۵ دومین نسل از ساعت‌های دریایی هوشمند دارای GPS است.

ساعت هوشمند Garmin Quatix ۵ Marine GPS معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، ساعت Garmin Quatix 5 برای سایر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری، شنا، قایقرانی و غیره طراحی شده است.
    به دلیل عمر باطری طولانی، ردیاب فعالیت‌های روزانه، اعلان‌های هوشمند، و همچنین فن آوری تعیین ضربان قلب از روی مچ Garmin Elevate خیلی راحت می‌توانید این ساعت را در 24 ساعت شبانه روز استفاده کنید و در روی زمین و زیر آب از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. quatix 5 که برای مقاومت در شرایط دریایی سخت ساخته شده قطری برابر با 47 میلی متر دارد و از یک طراحی زمخت و در عین حال براق با حاشیه فولاد ضد زنگ، دکمه‌ها و قاب پشتی برخوردار است که در مقایسه با مدل‌های قبلی بسیار جمع و جور است. به لطف بندهای جدید QuickFit™ فلزی، چرمی و یا سیلیکونی کاربران می‌توانند به سرعت و بدون نیاز به ابزار خاصی آن‌ها را با هم جایگزین کنند.

    «دان بارتل» نایب رئیس بخش فروش جهانی شرکت Garmin درخصوص ساعت هوشمند Garmin Quatix 5 می‌گوید: «ماهیگیران، قایق سواران، کایاک سواران و قایق سواران قدرتی و کشتی سواران بزرگ می‌توانند با خیال راحت از این ساعت بر روی آب استفاده کنند. این ساعت ترکیبی از قابلیت‌ها و طراحی سری ساعت‌های چند منظوره محبوب fenix® 5 با قابلیت‌های قایق سواری، ماهیگیری و دریانوردی است و پیچیده‌ترین و کاربردی‌ترین ساعت هوشمند مخصوص دریا را ارائه می‌دهد.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر