تصاویر ساعت هوشمند و هدفون بلوتوث فیت‌ بیت فاش شد

عصر کالا- تصاویری منتشر شده است که گفته می‌شود منتسب به ساعت هوشمند و هدفون بلوتوث فیت‌بیت هستند.

تصاویر ساعت هوشمند و هدفون بلوتوث فیت‌ بیت فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از زومیت ؛ FitBit کمپانی شناخته‌شده‌ای در حوزه‌ی محصولات پوشیدنی به‌ویژه مچ‌بندهای تندرستی و کنترل‌کننده‌های فعالیت روزانه است. تا امروز گزارش‌های زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه فیت‌بیت روی یک ساعت هوشمند جدید کار می‌کند.

    یکی از تصاویر جدید مربوط به ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت است. علاوه بر این، تصویری نیز از هدفون‌ این کمپانی منتشر شده که قرار است تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

    بر اساس گزارش یاهو فایننس، ظاهرا این دو محصول به دلیل مشکلات تولید با تأخیر معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود معرفی و عرضه‌ی ساعت هوشمند و هدفون بلوتوث فیت‌بیت طی ماه‌های آتی انجام شود.

    یکی از مشکلاتی که فیت‌بیت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، محل قرارگیری آنتن GPS است. البته این کمپانی اعلام کرده که برای ضد آب کردن کامل ساعت خود با مشکلاتی روبه‌رو بوده است.

    گفته می‌شود ساعت هوشمند فیت‌بیت از طراحی یکپارچه‌ی آلومینیومی همراه با بندهای قابل تعویض، نمایشگر رنگی، جی‌پی‌اس داخلی، سیستم پرداخت موبایل، حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای موسیقی و باتری با شارژدهی چهار روز مجهز شده است. قیمت احتمالی این ساعت هوشمند 300 دلار خواهد بود.

    علاوه بر این انتظار می‌رود هدفون بلوتوث فیت‌بیت مشابه ایرپاد بیتس ایکس اپل باشد. این هدفون دور گردن کاربر قرار می‌گیرد و تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. قرار است این هدفون در رنگ‌های آبی کبود و خاکستری تا پایان سال 2017 با قیمت 150 دلار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر