ساعت هوشمند جدید شرکت Polar با قابلیت ردیابی ضربان قلب رونمایی شد

عصر کالا- شرکت فنلاندی Polar که از جمله بازیگران خوش‌نام بازار محصولات پوشیدنی محسوب می شود، ساعاتی پیش از نسل جدید اسمارت واچ های خود موسوم به M۴۳۰ پرده برداشت. با تک شات همراه باشید.

ساعت هوشمند جدید شرکت Polar با قابلیت ردیابی ضربان قلب رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ ساعت هوشمندی که قرار است ادامه دهنده راه مدل قبلی این شرکت یعنی M400 باشد و به گفته شرکت سازنده، از طراحی و قابلیت های بصری جدیدی در آن استفاده شده است. در واقع، این ساعت از شش لامپ LED، بندهایی با طراحی متفاوت، وزن 51گرمی و سنسور ضربان قلب بهره می برد و می تواند گزینه ای ایده آل برای ورزشکاران و بویژه دو و میدانی کاران باشد.

    این ساعت به گونه ای طراحی شده که قادر است امواج ضربان را تشخیص دهد و با کمک الگوریتم های ویژه، اطلاعات خام را تفسیر و به کاربر ارائه دهد. همچنین M430 در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است و تا عمق 30 متری می توان از آن استفاده کرد.

    به گفته شرکت سازنده، این ساعت هوشمند از قابلیت های دیگری همچون گام شمار، محاسبه کننده مسافت طی شده، محاسبه میزان کالری مصرفی، بررسی چرخه خواب و غیره برخوردار است که می تواند برای علاقه‌مندان جالب توجه باشد. همچنین، می توان با جفت کردن آن با گوشی های هوشمند، پیغام ها و تماس ها را بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کرد.

    از دیگر قابلیت های جدید این ساعت می توان به استفاده از الگوریتم قابل تنظیم برای مانیتورینگ ضربان قلب، ویژگی Smart Couch و Running Index اشاره کرد به طوری که با Running Index کاربر می تواند مراحل و نحوه پیشرفت و عملکرد خود در مرور زمان را مشاهده کند. علاوه بر این، ویژگی دیگری تحت عنوان Training Benefit در این ساعت به کار رفته که با ارائه راهنمایی کاربردی در هر جلسه از تمرین، به فرد در رسیدن به هدف مدنظر کمک خواهد کرد.

    در خصوص مدت زمان نگهداری شارژ این ساعت نیز باید گفت که تنها با یک بار شارژ می توان تا 8 ساعت و در حالی که جی پی اس و سنسور ضربان قلب آن نیز روشن است، استفاده کرد. قرار است M430 از ماه مه، در رنگ های خاکستری، سفیدو نارنجی و با قیمت 229 دلار به بازار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر