جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند

عصر کالا- ساعت هوشمند ال جی با سیستم عامل اندروید مخصوص گجت های پوشیدنی (Wear OS) در سایت FCC مشاهده و رویت شد.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, نظر می‌رسد که ال جی بعنوان یکی از شرکت‌های کره ای فعال در حوزه تکنولوژی نیز قصد دارد با تقویت سایر بخش های خود همچون ساعت‌های هوشمند، سهم بیشتری برای خود در بازارهای جهانی به ارمغان بیاورد.

    به تازگی تصاویر و گزارش‌های جدیدی از سایت FCC منتشر شده است که نشان می دهد سه ساعت هوشمند جدید ال جی با سیستم عامل ور او اس (Wear OS) وجود دارند که به احتمال زیاد، در آینده ای نزدیک رونمایی می شوند.

    دو ساعت هوشمند جدید قرار است جایگزین مدل های پیشین اسپرت و استایل شوند و سومین مدل از این ساعت ها نیز با سیتسم عامل Wear OS و قابلیت اتصال به شبکه اینترنت LTE به زودی قرار است معرفی شوند.

    تقریبا یک ماه پیش بود که خبری مبنی بر پرده برداری از یک ساعت هوشمند از برند ال جی با کد نام LM-W315 در FCC منتشر شد که حالا ساعت دیگری با کد نام LM-W319 منتشر شده است و نشان از معرفی مدل دیگری از ساعت‌های هوشمند ال جی می دهد. این ساعت هوشمند قرار است اتصال بلوتوث و NFC را نیز پشتیبانی کند. این ساعت همچنین احتمالا از یک تراشه جدید کوالکام بهره می برد.

    بنابراین می توان انتظار داشت که ال جی در پاییز سال جاری 2018 میلادی احتمالا با معرفی چند محصول جدید از جمله گجت‌های پوشیدنی و ساعت های هوشمند به رونمایی خواهد پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر