تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت

عصر کالا- فیت‌بیت به‌تازگی خبر داده نسل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت در راهند. در این بین تصاویری از ساعت‎هوشمند نسل جدید فیت‌بیت منتشر شده که متفاوت از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد.

تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، نسل جدید ساعت‌هوشمند فیت‌بیت کوچک‌تر از Ionic خواهد بود و یک محصول ضدآب با قابلیت قرار گرفتن در عمق 50 متری زیر آب به‌شمار می‌رود. به نظر می‌رسد خبری از قابلیت GPS نیست و کمپانی موردبحث می‎خواهد نسل جدید ساعت‌هوشمند خود را در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، رزگلد و زغالی، باتوجه به تنوع در سفارش عرضه کند. یکی از اخبار خوب درباره نسل جدید ساعت‌هوشمند فیت‌بیت قیمتی کمتر از Ionic با هزینه 300 دلاری خواهد بود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک مشخص شود، آیا فیت‌بیت برنامه‌ای برای رونمایی از آن دارد یا خیر.

    فیت‌بیت در نشستی با سرمایه‌گذاران بیان کرد که نسل جدید ساعت‌های‌ هوشمند این شرکت بازطراحی کلی شده تا نظر طرفداران را جلب سازند. اولین تصویر منتشر شده ساعت‌ هوشمندی را نشان می‌دهد، که نسبت به فیت‌بیت Ionic جذابیت ظاهری بیشتری داشته و متاسفانه خبری از اطلاعات مشخصاتی آن نیست. طراحی هوشمندانه نسل جدید ساعت هوشمند فیت‌بیت ترکیبی از طراحی پوشیدنی‌های Ionic و Pebble را نشان می‌دهد از این رو قرار دادن برچسب طراحی بازنگری شده مناسب آن است. به نظر می‌رسد فیت‌بیت می‌داند طراحی Ionic مورد توجه مشتریان نبوده و می‌خواهد تغییراتی در آن ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر