اپل حالا سومین شرکت پرفروش پوشیدنی های هوشمند در دنیاست

عصر کالا- براساس اعلام یکی از شرکت هایی که در زمینه بازار تحقیقات انجام می دهد، اپل در بازار پوشیدنی های هوشمند دنیا به جایگاه سوم تنزل کرده و بعد از نام هایی نظیر فیت بیت و شیائومی قرار گرفته که حالا رتبه نخست جهانی را در اختیار دارد.

اپل حالا سومین شرکت پرفروش پوشیدنی های هوشمند در دنیاست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، طبق این گزارش تقاضای جهانی برای پوشیدنی های هوشمند رشد سال به سال 8 درصدی را در سه ماهه دوم 2017 تجربه کرده و در این بازه، شرکت چینی شیائومی به رتبه نخست جدول صعود کرده است.

    از نظر میزان صادرات این گروه از محصولات، شرکت مذکور ظاهرا بیشترین سهم را داشته و توانسته 3.5 میلیون عدد از آنها را به فروش برساند. بعد از آن فیت بیت قرار دارد که 3.3 میلیون دستگاه صادرات داشته. با این حال شرکت Canalys که انجام این تحقیق را بر عهده داشته در این باره می گوید فروش فیت بیت افتی 34 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

    اما شاید فصل گذشته اپل ضعیف ترین عملکرد را در این زمینه از خود نشان داده باشد چراکه با استناد به آمارها این کمپانی تنها 2.7 میلیون دستگاه اپل واچ را به فروش رسانده. در اینجا باید اشاره نماییم که عمده پوشیدنی های هوشمند فروخته شده از سوی فیت بیت و شیائومی شامل دستبندهای سلامتی می شود.

    با این همه Canalys پیش بینی کرده که اپل واچ 3 بار دیگر جایگاه نخست پرفروش ترین برندها را به اپل باز می گرداند و ابراز امیدواری کرده که اصلی ترین مشخصه شایعه شده برای این گجت یعنی قابلیت برقراری تماس صوتی به شدت با استقبال کاربران روبرو گردد.

    این شرکت همچنین پیش بینی کرده که تا پایان سال 2021 تقاضا برای پوشیدنی های هوشمند بهره مند از قابلیت تماس صوتی 40 میلیون دستگاه افزایش خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر