کمپانی سواچ مشغول توسعه سیستم عاملی خاص برای اسمارت واچ هایش است

عصر کالا- سواچ یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده اسمارت واچ در سوییس است و سعی کرده هرگز از زمان عقب نماند. با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت اسمارت واچ ها و ورود کمپانی هایی مانند تگ هویر به این حوزه و تولید دومین نسل ساعت های اندروید وری، چطور ممکن است سواچ از غافله عقب بماند.

کمپانی سواچ مشغول توسعه سیستم عاملی خاص برای اسمارت واچ هایش است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصرکالا» به نقل از تک شات، گروه سواچ اعلام کرده که در حال ساخت و توسعه سیستم عامل ویژه ای برای ساعت های هوشمند خود است که جایگزینی برای سیستم های عامل فعلی که در ساعت های هوشمند موجود در بازار استفاده شده اند خواهد بود.

    نیک هایک، مدیر عامل سواچ، امروز تایید کرد که برند Tissot این کمپانی نخستین اسمارت واچ خود را تا پایان سال آینده عرضه خواهد کرد. این محصول از سیستم عاملی جدید که در کشور سوییس ساخته شده بهره خواهد برد.

    هنوز جزییاتی در خصوص این سیستم عامل در دست نیست، اما هایک افزوده است که این سیستم عامل بهره وری باتری را افزایش می دهد و امنیت داده ها را نیز با اطمینان بیشتری فراهم می آورد.

    سواچ همچنین اعلام کرده که آمادگی ارایه این سیستم عامل به سایر تولیدکنندگان را نیز دارد و افزوده است که حدود 100 درخواست در خصوص اعلام مشخصات این سیستم عامل دریافت کرده که بیش از نیمی از آنها از طرف کمپانی های مستقر در سیلیکون ولی که تمایلی به استفاده از اندروید ور در محصولات خود ندارند، ارایه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر