دو ساعت هوشمند LG آپدیت اندروید ور ۲.۰ را دریافت کردند

عصر کالا- طبق گزارش کاربران ردیت آپدیت اندروید ور ۲.۰ برای دو ساعت هوشمند ال جی عرضه شده است. ساعت‌های LG G Watch R و Watch Urbane به‌روزرسانی Android Wear ۲.۰ را دریافت کرده‌اند تا تعداد دیوایس‌های آپدیت شده به نسخه دوم اندروید ور عدد ۱۱ برسد.

دو ساعت هوشمند LG آپدیت اندروید ور ۲.۰ را دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    عرضه اندروید ور 2.0 تاکنون با مشکل مواجه بوده است و عرضه نشدن این آپدیت برای هیچ‌یک از ساعت‌های محبوب، حدود دو ماه پس از معرفی Android Wear 2.0، وجود این مشکل را تایید می‌کند. بااین‌حال، کاربران ردیت که دو مدل LG G Watch R و LG Watch Urbane را در اختیار داشته‌اند، از دریافت به‌روزرسانی اندروید ور 2.0 خبر داده‌اند.

    همان‌طور که قبلا گزارش شد، تاخیر در عرضه آپدیت ظاهرا به دلیل یک باگ نرم‌افزاری بوده است که هم‌اکنون برطرف شده است. درحالی‌که انتشارِ با تاخیر و کند آپدیت‌های سیستم‌عامل، یکی از مشکلات قدیمی اکثر دیوایس‌های اندرویدی است، دارندگان دیوایس‌های پوشیدنی که عرضه اندروید ور 2.0 برای دستگاهشان تایید شده است، از عدم شفافیت در مورد مشکلات عرضه این آپدیت ناراضی‌اند.

    LG هنوز بیانیه رسمی در مورد انتشار اندورید ور 2.0 برای این دو ساعت منتش نکرده است اما این آپدیت احتمالا نسخه نهایی و پایدار ور 2.0 برای این دو ساعت است که تعداد کل دیوایس‌های آپدیت شده به این نسخه را به عدد 11 می‌رساند. متاسفانه هنوز از عرضه اندروید ور 2.0 برای Watch Urbane نسل دوم خبری نیست.

    Android Wear 2.0 ویژگی‌های جدیدی به این پلتفرم می‌آورد؛ عدم وابستگی اپ‌ها به گوشی تلفن (دسترسی به Play Store اختصاصی)، یک کیبورد با امکان سوایپ و قابلیت Complications که اطلاعات اپ‌های شخص ثالث را روی واچ فیس نمایش می‌دهد، ازجمله این ویژگی‌های جدیدند. کاربران کنجکاو و ماجراجو می‌توانند آپدیت LG G Watch R و Watch Urbane را به صورت دستی نصب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر