ساعت هوشمند ۲۴۵۰ دلاری «لویی ویتون»

عصر کالا- برند معتبر فرانسوی لویی ویتون هم با معرفی یک ساعت هوشمند اندرویدی حضور خود را در این بازار اعلام کرد، این ساعت هوشمند ۲۴۵۰ دلار قیمت دارد!

ساعت هوشمند ۲۴۵۰ دلاری «لویی ویتون»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارنت، کاربران شیک‌پوش و خوش‌سلیقه‌ای که به برند‌های معتبر پوشاک در سطح دنیا علاقه دارند به خوبی لویی ویتون را می‌شناسند، این برند معتبر فرانسوی چیزی بیشتر از یک قرن حضور موفق در صنعت پوشاک و مد دارد.

    از آنجایی که ساعت‌ در گروه محصولات مد و زیبایی نیز قرار می‌گیرد و ساعت‌های شیک و تجملاتی مختلفی را از جانب برند‌های مختلف شاهد هستیم، برند‌های معتبر پوشاک و مد نیز علاقه‌ خود را به عرضه ساعت‌های هوشمند نشان داده‌اند.

    در همین راستا لویی ویتون نیز که سابقه درخشانی در پوشاک و مد دارد ساعت هوشمند اندرویدی Tambour Horizon را با اندروید نسخه 2.0 معرفی کرد.

    ساعت هوشمند اندرویدی Tambour Horizon از صفحه‌نمایش 1.2 اینچی بهره می‌برد و رزولوشن این ساعت برابر با 390 در 390 میلی‌متر است. این صفحه‌نمایش با فناوری AMOLED ساخته شده است.

    چیپست اسنپ‌دراگون ور 2100 در کنار 512 مگابایت رم و چهار گیگابایت رم مشخصات اصلی ساعت هوشمند Tambour Horizon را تشکیل می‌دهد، در کنار این مشخصات به باتری 300 میلی‌آمپری، مقاومت در برابر آب به مدت 30 دقیقه، بدنه‌ 42 میلی‌متری و ضخامت 12.55 میلی‌متری می‌توان اشاره کرد.

    از آنجایی که این ساعت هوشمند توسط یک برند پوشاک و لباس عرضه شده است، لویی ویتون دست کاربران این ساعت هوشمند را برای انتخاب بند باز گذاشته است و 60 نوع مختلف بند را برای ساعت هوشمند Tambour Horizon در نظر گرفته است.

    در صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند و بدنه پشت آن از یاقوت کبود استفاده شده است و در کنار تمامی ویژگی‌هایی که کاربران اندروید ور نسخه 2.0 در اختیار دارند، لویی‌ ویتون دو اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز در این ساعت هوشمند تعبیه کرده است.

    این اپلیکیشن‌ها را با نام My Flight و City Guide می‌شناسیم و برای مدیریت مسافرت‌های هوایی و دریافت اطلاعات شهری کاربرد دارند.

    همان‌گونه که از لویی ویتون انتظار می‌رود ساعت هوشمند Tambour Horizon قیمت گزافی دارد و نسخه معمولی این محصول باقیمت گزاف 2450 دلار راهی بازار خواهد شد در حالی که نسخه مشکی ساعت هوشمند Tambour Horizon با قیمت 2900 دلار به بازار عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر