رونمایی ساعت جدید اپل بدون نیاز به آیفون

عصر کالا- شرکت اپل درصدد است ساعت هوشمند جدیدی را معرفی و به بازار وارد کند که برای عملکردهای اصلی نظیر تماس گرفتن نیازی به اتصال به گوشی آیفون ندارد.

رونمایی ساعت جدید اپل بدون نیاز به آیفون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپل، غول تکنولوژی آمریکا نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود (Apple Watch 3 ) را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و به بازار وارد خواهد کرد که به‌عنوان یک ساعت مستقل می تواند عملکردهای مختلفی را داشته باشد.

    ساعت اپل همواره برای عملکردهایی نظیر تماس گرفتن یا دریافت پیام، نیازمند اتصال به گوشی آیفون بوده است اما نسخه جدید ساعت اپل، با استفاده از فناوری بدون اتصال دیگر نیازی به متصل شدن به گوشی آیفون نخواهد داشت.

    افزودن این فناوری در ساعت اپل به کاربران این اجازه را می دهد که کارهایی نظیر پخش موسیقی را بدون نیاز به آیفون انجام دهند.

    این ساعت اپل که در سپتامبر رونمایی خواهد شد، پیش از معرفی واچ او. اس 4 (watchOS 4 ) در پاییز خواهد بود. هردوی این ساعتها قابلیتهای جدیدی در زمینه پخش موسیقی و واچ فیس Siri-based  دارا هستند.

    البته فناوری بدون اتصال، باتری زیادی را مصرف می کند که این امر چالشی برای این نوع جدید از ساعت اپل محسوب می شود. اما در صورتیکه این شرکت از باتری بسیار قدرتمندی استفاده کند، همین مساله می تواند به نقطه قوت آن تبدیل شود.

    نیل شا – مدیر تحقیقات وسایل و سیستم اقتصادی در موسسه تحقیقاتی Counterpoint – می‌گوید: این موضوع به هر حال برای شرکت اپل یک مساله  بُرد – بُرد است چراکه قیمت محصولات این شرکت رو به افزایش است و بدین ترتیب میانگین کل قیمت فروش محصولاتش بالا می رود.

    وی افزود: نسخه جدید ساعت اپل به‌خصوص به درد کاربرانی می خورد که هنگام پیاده روی و ورزش نمی‌خواهند گوشی آیفون خود را همراه داشته باشند.

    نخستین ساعت اپل در سپتامبر سال 2014 میلادی همراه آیفون جدید معرفی و وارد بازار شد. سری  اپل واچ 2 هم دو سال بعد از آن رونمایی شد و اکنون نیز سری سوم آن در سپتامبر سال جاری به بازار خواهد آمد که بدین ترتیب بنظر می رسد اپل مدت زمان رونمایی از نسخه های جدید ساعتش را کاهش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر