تولید ساعت هوشمند با دو نمایشگر و ۳۰ روز عمر باتری

عصر کالا- ساعت های هوشمند امروزی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما شرکت موبوی یک ساعت هوشمند خلاقانه با دو نمایشگر تولید کرده که عمر باتری بسیار طولانی دارد.

تولید ساعت هوشمند با دو نمایشگر و ۳۰ روز عمر باتری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این ساعت که TicWatch Pro نام دارد، هم دارای یک نمایشگر OLED دایره ای استاندارد و هم دارای یک نمایشگر ال سی دی FSTN است.

    نمایشگر ال سی دی یک نمایشگر کم مصرف سیاه و سفید است که بر روی نمایشگر OLED قرار می گیرد و به علت شفافیت مشاهده نمایشگر OLED که در زیر آن قرار دارد را ممکن می کند.

    کاربر در زمانی که با این ساعت تعامل دارد، محتوای نمایشگر OLED را مشاهده می کند و زمانی که از آن استفاده نمی کند نمایشگر OLED خاموش شده و نمایشگر ال سی دی فعال می شود و کاربر تنها زمان را خواهد دید.

    مزیت مهم استفاده از دو نمایشگر عدم مصرف برق بیش از حد و افزایش عمر باتری این ساعت به 30 ساعت است. عمر باتری ساعت های هوشمند معمولی موجود در بازار از دو تا سه روز فراتر نمی رود. در این ساعت از سیستم عامل Wear OS استفاده شده است.

    نکته جالب اینکه با قراردادن این ساعت در حالت اضطراری می توان نمایشگر OLED آن را به طور کامل خاموش کرد و عمر باتری را باز هم افزایش داد. بهره مندی این ساعت از فناوری ان اف سی خرید بی سیم و غیرتماسی را هم با استفاده از آن ممکن می کند. ساعت TicWatch Pro تابستان امسال به بازار می آید و قیمت آن کمتر از 300 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر