تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان

عصر کالا- یک شرکت تولیدکننده ساعت های لوکس برای اولین بار ساعت هوشمندی را تولید کرده که شکل ظاهری آن تفاوت خاصی با ساعت های مکانیکی عادی ندارد.

تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر،  این اولین بار است که ساعت های هوشمند با ظاهری شبیه به ساعت های مکانیکی تولید می شوند.

    این ساعت که توسط شرکت Frederique Constant تولید شده، با عقربه های خود و مانند ساعت های مکانیکی می تواند تاریخ و همین طور ساعت، دقیقه و ثانیه را به دقت نمایش دهد. اما برای استفاده از قابلیت های هوشمند ساعت یادشده باید دکمه ای را که در سمت چپ ساعت قرار گرفته فشار داد تا بتوان به این نوع کارکردها دسترسی پیدا کرد.

    انرژی بخش مکانیکی این ساعت توسط یک باتری سکه ای عادی کوچک تامین می شود که به مدت شش ماه قابل استفاده خواهد بود. بنابراین اگر بخش هوشمند ساعت یادشده از کار بیفتد قسمت مکانیکی کماکان قابل استفاده باقی خواهد ماند.

    باتری بخش هوشمند این ساعت مانند دیگر ساعت های هوشند نیازمند شارژ است و حداکثر برای هفت روز دارای شارژ باقی خواهد ماند.

    ازجمله قابلیت های بخش هوشمند این ساعت می توان به ردگیری شرایط و وضعیت خواب، راه رفتن، میزان کالری مصرف شده و غیره اشاره کرد. همراه با این ساعت یک برنامه تلفن همراه نیز برای دسترسی دقیق تر به اطلاعات عرضه می شود که از طریق بلوتوث به ساعت متصل می شود.

    برنامه تلفن همراه این ساعت قادر به نمایش جزئیاتی از فعالیت های روزمره شماست و بخشی از آن موسوم به Dynamic Coach مانند یک مربی عمل می کند و به منظور تحقق سریع تر اهداف شما در حوزه سلامت نکات و دستورالعمل هایی را بر مبنای تحلیل فعالیت هایتان ارائه می کند.

    این ساعت دارای یک قاب 42 میلی متری زیبا و بدنه فلزی مستحکم بوده و مدل های مختلف آن از 3495 تا 3795 دلار قیمت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر