کاسیو از ساعت هوشمند جدید خود به نام WSD-F۲۰S رونمایی کرد

عصر کالا- همزمان با آغاز نمایشگاه Baselworld ۲۰۱۷، بسیاری از کمپانی های بزرگ و کوچک تولیدکننده ساعت در جهان، از آخرین دستاوردهای مهندسان خود رونمایی کردند و در این بین، شرکت باسابقه کاسیو نیز امروز عضوی جدید تحت عنوان Smart WSD-F۲۰S را به خانواده اسمارت واچ های خود اضافه کرد.

کاسیو از ساعت هوشمند جدید خود به نام WSD-F۲۰S رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، این محصول که از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به یکی از ساعت های هوشمند قبلی این شرکت به نام Pro Trek Smart WSD-F20 دارد، قرار است در تعدادی محدود روانه بازار شود و این یعنی، اگر طرفداران این برند ژاپنی دیر بجنبند، تجربه کار با این محصول جدید را از دست خواهند داد.

    در واقع، اگر این دو ساعت در کنار هم قرار دهیم شباهت های زیادی را میان این دو خواهیم یافت به طوری که هر دو مدل از نمایشگر 1.32 اینچی ال سی دی بهره می برند و در داخل بدنه آن نیز از جی پی اس استفاده شده است. به گفته کاسیو، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا در صورت تمایل و به منظور ذخیره انرژی باتری، حالت نمایشگر را به مونوکروم و یا همان تک رنگ تغییر دهند.

    اما وجه تمایز میان این ساعت با مدل قبلی، رنگ های آبی و مشکی آن است که نمایی چشم نواز و منحصر به فرد را به آن می بخشد. همچنین، بدنه این ساعت با کریستال یاقوت کبود و پوششی از یون، در برگرفته شده که منجر به درخشندگی بیشتر آن شده است.

    همانطور که اشاره شد، تنها 500 دستگاه از این ساعت هوشمند تولید خواهد شد که البته هنوز زمان دقیق عرضه و همچنین قیمت آن توسط این شرکت اعلام نشده است. اما آن چه که مشخص است، استفاده از سیستم عامل اندروید ور 2.0 در این اسمارت واچ است که می تواند برای کاربران محصولات هوشمند قابل توجه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر