آرمانی نخستین ساعت های هوشمند لمسی خود را معرفی کرد

عصر کالا- Emporio Armani تازه ترین کمپانی حوزه مد است که قصد دارد شانس خود را با محصولات مبتنی بر Android Wear بیازماید.

آرمانی نخستین ساعت های هوشمند لمسی خود را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، شرکت مذکور به تازگی نخستین مجموعه از ساعت های هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی خود را معرفی کرده که قرار است در فصل سوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

    گفتنی است سری محصولات اخیر معرفی شده توسط Emporio Armani جزئی از همان 300 مدل ساعت هوشمندی است که کمپانی Fossil Group پیشتر وعده عرضه آنها در سال 2017 را داده بود.
    Emporio Armani تازه ترین کمپانی است که شانس خود را در حوزه محصولات مبتنی بر Adnroid Wear می آزماید

    لازم به ذکر است ساعت های هوشمند Emporio Armani همانند دیگر محصولات زیر مجموعه Fossil Group نظیر Diesel، Fossil و Misfit دارای واچ فیس های اختصاصی و قابل تغییری هستند که ردی از برند مذکور را در خود جای داده اند.

    همچنین باید اشاره کرد که Emporio Armani هشت بند قابل تعویض مختلف را هم به همراه خود ساعت در دسترس علاقه مندان قرار می دهد. این محصولات به غیر از موارد ذکر شده شبیه به یک ساعت هوشمند عادی مجهز به Android Wear 2 هستند که فعالیت کاربر را پایش کرده و اعلانیه های تلفن همراه را به کاربر اطلاع می دهد.

    علاوه بر اینها باید گفت که اسمارت واچ های مورد بحث از پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 و نمایشگر گرد AMOLED بهره خواهند بود. کمپانی سازنده هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت محصولات تازه اش منتشر نکرده اما بدون شک نسبت به ساعت های هوشمند غیر لمسی گذشته خود که دارای قیمت 375 دلاری بوده اند، گران تر خواهند بود.

    ناگفته نماند اسمارت واچ های جدید Emporio Armani از دوم مهر ماه در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر