تبدیل کتابخوان الکترونیک به ساعت ادیب!

عصر کالا- احیا و استفاده مجدد از دستگاه های الکترونیک قدیمی هنری است که توجه به آن می تواند هم از تولید زباله های الکترونیک جلوگیری کند و هم باعث تفریح و سرگرمی شود.

تبدیل کتابخوان الکترونیک به ساعت ادیب!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یک کاربر خلاق که قبلا از دستگاه کتابخوان الکترونیک قدیمی خود موسوم به کیندل برای مطالعه انواع کتب استفاده می کرد، تصمیم گرفت به جای دور انداختن این وسیله قدیمی استفاده بهتری از آن به عمل آورد.

    بر همین اساس، وی با دستکاری نرم افزاری کیندل نرم افزار Meijers را بر روی آن نصب کرد تا هر یک دقیقه یک بار تصویر جدیدی را به نمایش بگذارد. این تصاویر در واقع جملاتی پندآموز و حکیمانه هستند که از طریق آنها زمان نیز نمایش داده می شود.

    به عنوان مثال در یکی از این تصاویر آمده است: ساعت سه همیشه برای انجام هر کاری که قصدش را دارید یا خیلی دیر یا خیلی زود است. در واقع از این طریق هم زمان درست به فرد نشان داده شده و هم نقل قولی ادیبانه برای کاربر به نمایش گذاشته شده است.

    با توجه به کم مصرف بودن دستگاه کیندل و امکان نمایش متون از طریق این دستگاه با دقت و فونت مناسب، مدل های قدیمی دستگاه مذکور برای نمایش زمان مناسب هستند و می توان انتظار داشت که در آینده از چنین ایده ای تقلید شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر