نظارت بر کودکان با مچ بند هوشمند

عصر کالا- نظارت بر عملکرد و سلامتی بچه‌ها همیشه از سوی خانواده‌ها کار آسانی نیست بخصوص وقتی تا ساعاتی قبل سرحال و سرزنده و در حال بازی هستند ولی یک ساعت بعد بی‌حوصله و بیمار به نظر می‌رسند. یک شرکت برای حل این مشکل دستگاه هوشمندی ساخته است که می‌تواند والدین را از تغییرات روحی و جسمی کودکانشان آگاه کند.

نظارت بر کودکان با مچ بند هوشمند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین، البته سازنده این دستگاه که خود پدر دو پسر است به‌ دلیل داشتن تجربه بد در این زمینه اقدام به طراحی و ساخت این دستگاه کرده است تا به دیگر والدین کمک کند. سازنده این مچ بند هوشمند برای اینکه خود و دیگر خانواده‌ها از تغییرات بیومتریک فرزندانشان دچار ترس و دلهره نشوند و بر فعالیت‌های روحی و جسمی کودکان خود نظارت کنند این مچ بند هوشمند به نام Kiddo را برای کودکان 3 تا 10 سال ساخته است که به والدین اجازه می‌دهد با فرزندان خود ارتباط نزدیکتری داشته باشند و هر لحظه بتوانند بر خواب، خوراک، تعریق، فعالیت روزانه، بازی، ضربان قلب، دمای بدن و... نظارت داشته باشند. اطلاعات جسمی و روحی کودک با سنسورهای کار گذاشته شده روی مچ بند و با استفاده از تکنولوژی ماشین یادگیری به وسیله بلوتوث به اپلیکیشنی که روی تلفن همراه هوشمند والدین نصب می‌شود منتقل و تجزیه و تحلیل می‌شود و والدین متوجه می‌شوند که فعالیت‌های جسمی و روحی فرزندشان در حالت نرمال قرار دارد یا خیر که در صورت بروز مشکل به نوعی به کاربران هشدار می دهد.

    این مچ بند هوشمند حتی برای بهبود عملکرد کودک و سلامتی وی راه حل‌هایی را نیز به والدین ارائه می‌دهد و حتی دارای برنامه‌های چالشی و هیجان انگیز برای تغییر عادات بد کودک است. البته کار این مچ بند هوشمند تنها این کارها نیست بلکه می‌تواند از طریق GPS کودک را روی نقشه ردیابی کرده و در هنگام بازی برای کودک موزیک پخش کند. این مچ بند هوشمند با سیستم عامل‌های IOS7 و اندروید4.1 کار می‌کند. باتری آن قابل شارژ سریع است. قیمت این دستگاه 43 دلار تعیین شده و اکنون در حال پیش فروش است و در دسامبر ( دی ماه) امسال وارد بازارمی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر