ساعت Huawei Watch ۲ در انگلستان رونمایی شد

عصر کالا- هوآوی اعلام کرده Huawei Watch ۲ جدید هم اکنون در انگلستان توزیع شده است. این ساعت هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل در بهمن ماه رسماً معرفی شده بود.

ساعت Huawei Watch ۲ در انگلستان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، ساعت هوشمند Huawei Watch 2 مجهز به آخرین سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل یعنی Android Wear 2.0 است و قیمت آن در انگلستان 329 دلار است.

    علاقه مندان انگلیسی می‌توانند این ساعت هوشمند جدید هوآوی را از طریق سایت آمازون خریداری کنند. این ساعت به زودی در دیگر فروشگاه‌ها نیز عرضه خواهد شد.
    در دنیایی که فناوری هر روز بیشتر از قبل با زندگی بشر آمیخته شده، HUAWEI WATCH 2 محصولی منحصر به فرد برای کسانی است که بی صبرانه منتظر روزی بودند که بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند خود همچنان به اینترنت متصل باشند.

    ساعت HUAWEI WATCH 2 با توجه به پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام خود اتصال مستقلی دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به یک گوشی همراه از طریق آن پیام ارسال کنند و یا اینکه تماس بگیرند. همچنین این ساعت قابلیت سازگاری با جدیدترین وسایل هوشمند را دارد. ویژگی پشتیبانی از شبکه‌های تلفن همراه و اجرای سیستم عامل جدید Android WearTM 2.0 اتصال را برای کاربران AndroidTM و iOS تضمین می‌کند و به این معنا است که HUAWEI WATCH 2 حس آزادی و اکتشاف را در همه بیدار می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر