ساعت هوشمند هیبریدی Skagen Signatur با قیمت ۱۷۵ دلار عرضه شد

عصر کالا- Skagen شرکت دانمارکی سازنده ساعت مجموعه از ساعت‌های هوشمند هیبریدی خود را به بازار عرضه کرده از قیمت ۱۷۵ دلار شروع می‌شود و بنا به سلیقه و نیاز مشتریان در سبک و سیاق‌های متفاوتی طراحی شده‌اند.

ساعت هوشمند هیبریدی Skagen Signatur با قیمت ۱۷۵ دلار عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، ساعت هوشمند هیبریدی Skagen Signatur هم به گوشی‌های آی او اس و هم گوشی‌های اندرویدی متصل می‌شود و به لطف استفاده از باطری یکبار مصرف قابل تعویض در این ساعت دیگر لازم نیست درباره شارژ ساعت هوشمند خود نگران باشید.

    مشخصات ساعت هوشمند هیبریدی Signatur Connected Leather با قیمت فروش 175 دلار:
    • هشدارهای خصوصی
    ‌• باطری CR2430 یکبار مصرف و قابل تعویض
    ‌• تنظیم خودکار
    ‌• ردیابی فعالیت
    ‌• الزامات سیستمی: دستگاه‌های اندرویدی 4.4+، iOS 8.2+/iPhone 5+
    ‌• اتصال‌ها: بلوتوث کم مصرف Smart Enabled / 4.1

    ساعت هوشمند هیبریدی Signatur Connected دارای ویژگی‌های هوشمندانه‌ای در بدنه کلاسیکی خود است. این ساعت با اتصال به گوشی اندرویدی و یا آیفون و اپلیکیشن SKAGEN به صورت خودکار زمان و تاریخ را به روزرسانی می‌کند و در صورت دریافت یک ایمیل، پیام کوتاه و یا تماس هشدارهای خصوصی برای شما ارسال می‌کند. در این ساعت از باطری‌های سکه‌ای استاندارد و قابل تعویض CR2430 استفاده شده است. بند این ساعت را می‌توانید به راحتی با بندهای دیگر 20 میلی متری عوض کنید. از قابلیت‌های دیگر این ساعت می‌توان به ردیابی خواب و فعالیت، عملکرد دو زمانه، کنترل موسیقی و غیره اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر