نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد

عصر کالا- در بازار بندهای متنوعی برای اپل واچ قابل خریداری هستند که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود، طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند. حالا نایکی در ادامه همکاری هایش با اپل، از ۴ بند جدید برای ساعت هوشمند «+Apple Watch Nike» رونمایی کرده که با کتانی های «Nike Air VaporMax Flyknit» کمپانی سِت هستند.

نایکی بندهای جدیدی را برای ساعت هوشمند اپل معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، به گفته شرکت سازنده، هر یک از رنگ های جدید برگرفته از رنگ آسمان در ساعات مختلف شبانه روز بوده و این نخستین باری است که صاحبان اپل واچ می توانند رنگ بند ساعت و کتانی خود را مطابق با یکدیگر انتخاب کنند.

    بندهای جدید از 11 خرداد به بازار عرضه می شوند
    بندهای جدید مانند نسخه های قبلی، از مواد مقاوم و سبک «فلوئورو الاستومر» منعطف ساخته شده اند که با طراحی سوراخ دار خود، به جریان یافتن هوا و کاهش تعریق کمک خواهند کرد. این محصول از روز 11 خرداد در Apple.com، فروشگاه های اپل و مراکز خرید برگزیده قابل خریداری بوده و با قیمت 49 دلار به مشتریان عرضه می شود.

    لازم به ذکر است کتانی های نایکی نیز از همین تاریخ و با برچسب قیمت 190 دلار فروخته خواهند شد که البته اپل عامل فروش کفش های مذکور نبوده و شرکت ساکن کوپرتینو هنوز وارد بازار تجارت کتانی نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر