ساعت هوشمند فیت‌بیت پاییز امسال می‌آید

عصر کالا- طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، رونمایی از ساعت هوشمند فیت‌بیت به همان پاییز موکول شده است. خبر خوب این است که توانسته‌ایم به لطف تصاویری تازه، نگاهی به این ساعت هوشمند بیاندازیم و کمی درباره‌ی مشخصات آن بشنویم.

ساعت هوشمند فیت‌بیت پاییز امسال می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»  به نقل از مجله دیجی کالا: می‌دانیم که شرکت فیت‌بیت (FitBit) مشغول ساخت یک ساعت هوشمند است. ماه گذشته شنیدیم که قرار بود این ساعت هوشمند، تا پایان بهار امسال وارد بازار شود؛ چون شرکت فیت‌بیت قصد داشت تا قبل از رونمایی از اپل واچ بعدی در پاییز، ساعت خودش را عرضه کرده باشد. این اتفاقات هیچ کدام محقق نشده‌اند.

    طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، رونمایی از ساعت هوشمند فیت‌بیت به همان پاییز موکول شده است. خبر خوب این است که توانسته‌ایم به لطف تصاویری تازه، نگاهی به این ساعت هوشمند بیاندازیم و کمی درباره‌ی مشخصات آن بشنویم.

    می‌توانید در پایین، دو تصویری که از ساعت هوشمند فیت‌بیت منتشر شده است را ببینید. ظاهرا این ساعت هوشمند با اسم رمز Higgs در حال ساخت است و GPS داخلی دارد. این دستگاه هم‌چنین می‌تواند ضربان قلب را محاسبه کند، و هم‌چنین با سرویس‌های موسیقی مثل پاندورا (Pandora) ارتباط برقرار کند. حتی می‌توان با ساعت فیت‌بیت پرداخت هم انجام داد.

    نکته‌ی جالب درباره‌ی ساعت فیت‌بیت، باتری آن است که ظاهرا می‌تواند چهار روز بدون وقفه و با یک بار شارژ، دوام یباورد.

    ظاهرا ساعت هوشمند فیت‌بیت یک بدنه‌ی آلومینیومی دارد و می‌توان بندهای آن را تعویض کرد. به نظر می‌رسد فیت‌بیت ساعتش را 300 دلار قیمت گذاری کرده باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر