پاناسونیک یک تبلت جان‌ سخت معرفی کرد

عصر کالا- شرکت پاناسونیک امروز از یک تبلت دو کاره رونمایی کرد که می‌تواند نقش لپ‌تاپ را هم برای کاربران ایفا کند. از جمله ویژگی‌های مهم این محصول می‌توانیم به ظاهر سر سخت آن اشاره کنیم. مشخص است که این تبلت جدید پاناسونیک برای استفاده در محیط‌های کاری سخت و شرایط آب و هوایی بد ساخته شده است.

پاناسونیک یک تبلت جان‌ سخت معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دیجی کالا,این تبلت جدید که Panasonic Toughpad FZ-Q2 نام دارد از یک صفحه نمایش لمسی 12٫5 اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد که می‌تواند 10 لمس همزمان را تشخیص دهد. البته به همراه این محصول یک قلم مخصوص هم عرضه می‌شود. روی تبلت جدید پاناسونیک یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی به همراه میکروفن‌های استریو دیده می‌شود. دوربین پشت 8 مگاپیکسلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه کلید آن اشاره کرد که نور پس زمینه هم دارد.

    لپ‌تاپ Panasonic Toughpad FZ-Q2 به پورت USB 3.0، HDMI و LAN مجهز شده و از شبکه‌ی 4G هم پشتیبانی می‌کند. طراحی سخت و محکم این محصول باعث شده که در سقوط از فاصله 76 سانتی‌متری سالم بماند.

    از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می‌توان به پردازنده‌ی نسل ششم Core M5-6Y57 vPro با فرکانس 1٫1 گیگاهرتز اشاره کرد. پردازنده‌ی گرافیکی Intel HD 515 هم روی این تبلت دیده می‌شود. محصول جدید پاناسونیک با ویندوز 10 راهی بازار می‌شود و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

    Panasonic Toughpad FZ-Q2 از اردیبهشت ماه با قیمت 1995 یورو راهی بازار می‌شود.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر