ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد

عصر کالا- شرکت "گارمین" (Garmin) به تازگی ساعتی هوشمند را تولید کرده و به فروش رسانده است که برای انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب است و می‌تواند موقعیت مکانی صاحبش را دقیقا ردیابی کند.

ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، شرکت "گارمین"( Garmin) از یک ساعت جدید و هوشمند رونمایی کرد که موسوم به " Instinct" است و برای استفاده در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی از قبیل "دو" و "دوچرخه‌سواری در کوهستان" مناسب است.

    این ساعت به "قطب‌نمای سه محوره"، "ارتفاع‌سنج" ،"فشارسنج" و " سامانه موقعیت‌یاب جهانی" (GPS) و "سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی" تجهیز شده است.

    قابلیت پشتیبانی این ساعت از چندین سیستم ناوبری، " Instinct" را قادر می‌کند که موقعیت مکانی صاحب ساعت حتی در راه‌های بسیار دور را کنترل کرده و ردیابی کند.

    این ساعت حتی می‌تواند به هنگام مسافرت صاحبش، نقطه مبدا وی را پیدا کند.

    " Instinct" مجهز به حسگرهای ضربان قلب و سایر شاخصه‌های سلامتی است  که فعالیت‌های روزانه، میزان سوزاندن کالری، خواب و اضطراب کاربر را ثبت می‌کنند.

    اپلیکیشن‌های ورزشی مختلفی نیز در این ساعت وجود دارد.

    شرکت "گارمین" می‌گوید: " Instinct" استانداردهای نظامی دارد. به‌نحوی که در برابر حرارت، شوک الکتریکی و آب مقاوم است و می‌تواند تا عمق 100 متری آب را نیز تحمل کند.

    این ساعت از جنس فیبر پلیمری و بند آن سیلیکونی است. نمایشگر این ساعت هوشمند نیز از لحاظ شیمیایی قوی است که آن را در برابر خراش مقاوم می‌کند.

    زمانی که " Instinct" در وضعیت "ساعت هوشمند" باشد، عمر باتری 14 روز، زمانی‌که در وضعیت " GPS" گذاشته شود، عمر باتری 16 ساعت خواهد بود.

    قابلیت اتصال هوشمند نیز از ویژگی‌های برجسته ساعت است که به هنگام وصل شدن به موبایل، می‌تواند پیام‌های هشدار دریافت پیام، ایمیل و چیزهای دیگر را در صفحه نمایشگر ساعت نشان دهد.

    این ساعت به رنگ‌های "سفید"، "قرمز" و "مشکی"تولید شده است و 299.99 دلار قیمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر