نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS معرفی و عرضه کند.

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این روزها که بازار ساعت‌های هوشمند در کشورهای مختلف جهان با استقبال زیادی مواجه شده است، شرکت‌های تکنولوژی بسیاری از جمله سامسونگ و اپل در رقابت تنگاتنگی برای توسعه ساعت‌های هوشمند بهینه‌تر هستند.

    حالا سامسونگ تصمیم گرفته است که به منظور بهبود و توسعه سیستم عامل ساعت‌های هوشمند مختص گوشی‌های اندرویدی، با توسعه‌دهنده سیستم عامل اندروید یعنی گوگل همکاری کند. بدین منظور سامسونگ می‌خواهد بجای سیستم عامل تایزن که تاکنون در ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد، از سیستم عامل وِر او اس ( Wear OS) استفاده کند.

    این گزارش نشان دهنده آن است که نسل جدید و آتی ساعت‌های هوشمند سامسونگ تحت عنوان گلکسی واچ ( Galaxy Watch ) معرفی و عرضه می‌شود و بر اساس سیستم عامل Wear OS توسعه داده و عرضه خواهد شد.

    گزارش مذکور از سوی نام کاربری به نام آیس یونیورس که به افشای اطلاعات محصولات تکنولوژی معروف است، منتشر شده که برای آن دسته از کاربران و علاقمندانی که در انتظار نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند، خبر بسیار خوشایندی به شمار خواهد آمد.

    یکی دیگر از قابلیت‌های دیگری که قرار است به گلکسی واچ اضافه شود، امکان سنجش فشار خون است، بدین ترتیب ساعت‌های هوشمند سامسونگ نخستین ساعتی خواهد بود که قابلیت اندازه‌گیری و سنجش فشار خون را دارد.

    از آنجا که افزایش و کاهش ناگهانی فشار خون در جهان یکی از عوامل مرگ و میر به شمار می‌رود، آن دسته از کاربرانی که تعادلی در میزان فشار خون خود ندارند، از به همراه داشتن این گجت هوشمند خرسند خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر