پیش‌بینی فروش ۲۸.۵ میلیون ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۷

عصر کالا- شرکت های تولیدکننده ساعت های هوشمند بالغ بر ۲۸.۵ میلیون دستگاه اسمارت واچ به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را در سال جاری میلادی به فروش خواهند رساند که این میزان، از رشدی ۱۸ درصدی در مقایسه با سال گذشته خبر می دهد.

پیش‌بینی فروش ۲۸.۵ میلیون ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از تک شات،در این گزارش آمده است که ورود شرکت های بزرگ و کوچک دنیا به این عرصه، باعث محبوبیت این محصول نزد خریداران شده و امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از کاربران، استفاده از ساعت های هوشمند را به ساعت های معمولی ترجیح می دهند چرا که برخی از این ساعت ها، نه تنها از قیمتی مناسب برخوردارند بلکه با قابلیت ها و ویژگی های هوشمند خود می توانند نحوه تعامل یک کاربر با این محصول را تغییر دهند.

    این رویه یعنی تمایل شرکت های فعال در حوزه فناوری به تولید اسمارت واچ ها، موجب شکل گیری رقابتی و یا بهتر بگوییم فشاری شدید به تولیدکنندگان ساعت های سنتی شده و از این رو، بسیاری از تحلیلگران راه نجات برای این شرکت ها را تنها در ورود به عرصه تولید ساعت های هوشمند دیده اند. اما با این حال، برخی از این تولیدکنندگان همچنان به عرضه ساعت های سنتی اصرار می ورزند و هیچ گونه تمایلی برای ورود به این بازار نوظهور از خود نشان نمی دهند.

    جیسون لو، از تحلیلگران مرکز تحقیقاتی نام برده در این رابطه عنوان کرد:
    شرکت های قدیمی برای بقا و حضوری پررنگ در این بازار، می بایست در گام نخست به شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی بپیوندند و همکاری جدیدی را با آن ها آغاز کنند. از این رو، می توانند در کنار حفظ ظاهر سنتی ساعت های خود، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را به این محصولات اضافه و خریداران را به سمت خود جذب کنند.

    اخیراً نیز شرکت گوگل نسخه جدید سیستم عامل محصولات پوشیدنی را تحت عنوان «اندروید ور 2» عرضه کرده و از آن جایی که در این نسخه، تغییرات زیادی در جهت راحتی تعامل کاربر با یک ساعت هوشمند ایجاد شده است، می توان انتظار داشت که محصولات مجهز به این پلتفرم، با استقبال قابل توجه خریداران نیز همراه شود.

    از این رو، حرکت شرکت های قدیمی این عرصه به استفاده و تجهیز محصولات خود به این سیستم عامل امری اجتناب ناپذیر برای بقا و رقابت در این بازار محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر