تصاویر نسخه نهایی ساعت هوشمند Fitbit منتشر شد

عصر کالا- اطلاعات حاکی از آن بود که شرکت Fitbit در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند است. حالا تصاویری از نسخه نهایی این ساعت هوشمند در زاویه های مختلف به بیرون درز کرده است.

تصاویر نسخه نهایی ساعت هوشمند Fitbit منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، ساعت هوشمند شرکت Fitbit، یک دست بند سلامتی می باشد. در این نسخه تغییرات عمده ای بر روی سنسور سنجش ضربان قلب به وجود آمده است. در حالی که Fitbit در ارائه های قبلی خود دارای سنسور های نوری سبز برای سنجش ضربان قلب است اما Smartbit جدید ساعت هوشمند Fitbit، با توجه به تصاویر منتشر شده دارای دو سنسور قرمز و همچنین یک سنسور نوری آبی است که نشان دهنده استفاده از مادون قرمز می باشد.

    به این ترتیب، این بدان معناست که ساعت هوشمند جدید این کمپانی یک نظارت دقیق تر بر روی ضربان قلب ارائه می دهد.

    این محصول پوشیدنی در سه نوع رنگ بندی عرضه خواهد شد. نوع اول دارای بدنه نقره ای و بند خاکستری، نوع دوم دارای بدنه طلایی و بند آبی، نوع سوم دارای بدنه طلایی تیره و بند مشکی می باشد.

    ساعت هوشمند Fitbit دارای یک برنامه گالری می باشد که مجموعه ای از نرم افزار های شرکت های دیگر را در خود جای داده است. با این حال، قرار است تعداد این نرم افزار ها پس از عرضه پلتفرم نرم افزاری جدید، SDK لازم برای توسعه نرم افزار های جدید ارائه کند. از ویژگی های دیگر این ساعت هوشمند می توان به پشتیبانی از GPS و ضد آب بودن تا عمق 50 متری اشاره کرد.

    هنوز از سوی شرکت Fitbit به صورت رسمی اطلاعاتی از خود دستگاه و زمان رونمایی از آن منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر