گارمین دستبند سلامتی ویووفیت ۴ را با عمر باتری یک‌ساله معرفی کرد

عصر کالا- گارمین دست‌بند سلامتی جدیدی با نام ویووفیت ۴ معرفی کرده که از نمایشگر رنگی دائما روشن و عمر باتری یک‌ساله بهره‌مند است.

گارمین دستبند سلامتی ویووفیت ۴ را با عمر باتری یک‌ساله معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، شرکت امریکایی گارمین که محصولات مختلفی از جمله ابزارهای پوشیدنی تولید می‌کند، از دست‌بند سلامتی جدیدی با نمایشگر رنگی رونمایی کرده است. طبق ادعای گارمین، این دست‌بند سلامتی که ویووفیت 4 نام دارد از عمر باتری بیش از یک‌ سال بهره‌مند خواهد بود.

    این دست‌بند جایگزین سری قبلی با نام ویووفیت 3 شده و قیمت آن نیز با کاهش 20 دلاری در مقایسه با نمونه‌ی قبلی به 80 دلار رسیده است. قیمت بندهای جایگزین ارائه‌شده برای این محصول 20 دلار است. در حال حاضر محصول جدید گارمین به‌طور اختصاصی در آمازون به‌ فروش می‌رسد.

    بندهای این دست‌بند سلامتی دارای الگویی طرح‌دار هستند که به آن‌ها جلوه‌ای جذاب بخشیده است. نمایشگر رنگی این دست‌بند به‌طور دائم روشن خواهد بود و به شما اجازه می‌دهد اطلاعات فعالیت‌های ورزشی،‌ اعلان‌ها، هشدارهای هواشناسی و دیگر موارد را مشاهده کنید. به‌ لطف فناوری Move IQ گارمین، این دست‌بند به‌طور خودکار شروع شدن فعالیت‌های ورزشی را تشخیص می‌دهد و فعالیت شما را زیر نظر قرار می‌دهد.

    دست‌بند سلامتی جدید گارمین قدم‌ها، مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده توسط کاربر را محاسبه می‌کند و می‌تواند خواب وی را نیز تحت نظر داشته باشد. این دست‌بند می‌تواند اهداف روزانه جهت قدم‌ زدن برای شما تعیین کند. همچنین می‌توانید از این دست‌بند در زمان شنا و دوش گرفتن نیز استفاده کنید؛ اما در این محصول خبری از شمارنده‌ی ضربان قلب نیست.

    در بازار رقابتی دست‌بند‌های هوشمند، ویووفیت 4 با قیمت پایین و عمر باتری یک‌ساله‌ قطعا محصولی وسوسه‌کننده است. در پایان شما را به تماشای ویدئوی معرفی این محصول دعوت می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر